دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1397 - 10:19

رقابت حدود نیم‌میلیون نفر برای 18 هزار عنوان شغلی

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: براساس آمار اولیه 426 هزار و 640 نفر در‌ آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر : 282156

دکتر حسین توکلی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ثبت‌نام در این آزمون از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شد و شب گذشته پایان یافت.


مشاور سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در این دوره آزمون استخدامی بیان کرد: در مجموع ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می‌شوند، داوطلبان از 12 تا 14 تیر فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.


توکلی اعلام کرد: براساس آمار اولیه 426 هزار و 600 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت‌نام کردند.


وی ادامه داد: این آزمون روز ۱۵ تیر در تهران برگزار خواهد شد و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد ممکن است در برخی شهرستانها نیز برگزار شود که روی کارت آزمون داوطلب، حوزه امتحانی وی درج شده است.


مشاور سازمان سنجش افزود: براساس این آزمون استخدامی، ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر در وزارت آموزش و پرورش، ۷۲ نفر در سازمان دامپزشکی کشور، ۱۳۸ نفر در سازمان شیلات کشور، ۲۷۰ نفر در وزارت راه و شهرسازی، ۲۰۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست، ۴۵ نفر در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۲ نفر در سازمان بیمه سلامت، ۲ نفر در سازمان ملی زمین و مسکن و ۱۰۰ نفر در سازمان اوقاف و امور خیریه تعداد پذیرفته می‌شوند.


توکلی گفت: داوطلبان متقاضی استخدام باید به سوالات عمومی ۷ درس و نیز سوالات تخصصی شغلی که انتخاب می‌کنند پاسخ دهند. جزئیات این دروس عمومی که برای همه یکسان است در دفترچه شماره یک راهنمای آزمون آمده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته