دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1397 - 15:57

تاکید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حمایت از مقاومت شجاعانه مردم مظلوم فلسطین

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم و بر همبستگی دولت ها و ملت های مستقل مسلمان در مواجهه با این رژیم جعلی تاکید کرد.
کد خبر : 282053

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم و بر همبستگی دولت ها و ملت های مستقل مسلمان در مواجهه با این رژیم جعلی تاکید کرد.


در این بیانیه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران،به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی همزمان با روز نکبت اشاره شده و آمده است: یک بار دیگر رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی که پایه و اساس آن بر ظلم، جنگ طلبی و جنایت بنا شده،در مقابل چشمان مدعیان دروغین حقوق بشر، به جنایتی عظیم و به خاک و خون کشیدن مردم و آوارگان مظلوم فلسطین دست زد.


در این بیانیه با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی تاکید شده است: به شهادت رساندن زنان، کودکان و مردان مظلوم فلسطینی که با دستان خالی اما ایمان های قوی و همت الهی خود خواهان دستیابی به حقوق پایمال شده خود هستند؛نشان داد که نظام سلطه در جهان امروز همچنان مزورانه و کینه توزانه در مقابل مظلومان جهان ایستاده است.


همچنین در این بیانیه بر ضرورت انسجام و وحدت ملت ها و دولت های مستقل و مسلمان علیه جنایات رژیم صهیونیستی تاکید شده و آمده است: همزمانی جنایات رژیم صهیونیستی در روز نکبت با خیمه شب بازی دولت آمریکا و حامیان منطقه ای او در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف چهره کریه و مسلمان ستیز آنان را آشکار کرد و بر همه دولت های اسلامی است که با محکوم کردن این جنایت با استفاده از ظرفیت های کلان و بالقوه خود اجازه تکرار چنین اعمال وحشیانه ای را به رژیم کودک کش صهیونیست ندهند.


همچنین در پایان بیانیه بر حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران و مردم مسلمان ایران از مقاومت مظلومانه مردم فلسطین تا حصول به پیروزی نهایی و بازپس گیری سرزمین های اشغالی تاکید شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته