دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان دریافت نظرات و انتقادات از مسافران خط 5 متروی تهران و حومه

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطارهای خط 5 متروی تهران و حومه در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 97، تمام مستندات فنی این موضوع را جمع آوری، بررسی و فراخوان دریافت نظرات و انتقادات از مسافران خط 5 متروی تهران و حومه را ارایه کرده است.
کد خبر : 282052

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی بروز اختلال در حرکت قطارهای خط 5 متروی تهران و حومه در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 97، تمام مستندات فنی این موضوع را جمع آوری و بررسی کرده است و اکنون در نظر دارد به منظور بررسی دقیق‌تر این اختلال حرکتی از دید شهروندان و مسافران گرامی، نسبت به جمع آوری مشاهدات، پیشنهادات و انتقادات در این خصوص اقدام کند.
مسافران محترم به این منظور می‌توانند به میزهای مستقر در ایستگاه‌های صادقیه، کرج، ارم سبز و گلشهر که پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در آن حضور دارند، مراجعه کنند.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه قصد دارد تا با بررسی دقیق گفته‌های شهروندان، ابعاد مختلف این اختلال حرکتی و مشکلات پیش آمده از نظر مسافران را بررسی و در خصوص جلوگیری از بروز چنین حوادثی، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد. خواهشمند است با ارائه مشاهدات خود شرکت را در این زمینه یاری کنید.


انتهای پیام/

برچسب ها: اختلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته