دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت‌نام بیش از 2500 دانشجو در ترم تابستان واحد زابل

واحد زابل با اطلاع‌رسانی به موقع شرایط جدید ثبت‌نام در ترم تابستان و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران حوزه‌های مختلف دانشگاه برای جذب حداکثری دانشجویان، موفق به جذب بیش از 2500 دانشجو در ترم تابستان امسال شد.
کد خبر : 28204

سرپرست واحد زابل با بیان این مطلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، استقبال دانشجویان از بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه در ترم تابستان دانشجویان کارشناسی تا 10 واحد، دانشجویان کارشناسی ارشد تا 6 واحد می‌توانند انتخاب کنند را بسیار خوب ارزیابی کرد.


دکتر محمد مجوزی اظهار کرد: واحد زابل در راستای استقبال و میزبانی مناسب دانشجویان واحد و همچنین دانشجویان میهمان از سایر مراکز آموزش عالی در ترم تابستان، با توجه به شرایط بسیار بد جوی و دمای بالای 45 درجه دشت سیستان امکانات خوبی برای رفاه حال دانشجویان از جمله تامین سیستم‌های مناسب تهویه مطبوع برای کلاس‌های ترم تابستان فراهم کرده است.


این مسئول گفت: واحد زابل با اطلاع‌رسانی به موقع شرایط جدید و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران حوزه‌های مختلف دانشگاه برای جذب حداکثری دانشجویان موفق به جذب بیش از 2500 دانشجو در ترم تابستان امسال شد که از این میزان تعداد 150 دانشجو از سایر مراکز دانشگاهی در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ثبت‌نام به این واحد مراجعه کرده‌اند.


وی با تشکر از تصمیم سازمان مرکزی و دکتر میرزاده برای ابلاغ این بخشنامه که تاثیر چشمگیری در رشد جذب دانشجو در واحدهای دانشگاهی داشته است، تصرح کرد: ترم تابستان امسال دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 8 هفته از اول تیر شروع و تا آخر مرداد ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته