دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1397 - 16:55
ذوالقدر :

حدود وظایفم در تیم ملی باید مشخص شود

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مورد بازگشت دوباره ام صحبت کردم اما شرح وظایفم هنوز مشخص نیست.
کد خبر : 282027

غلامحسین ذوالقدر رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازگشتش به فدراسیون تکواندو گفت: چند روز پیش من از طرف پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو دعوت شدم و جلسه‌ای با هم داشتیم تا در مورد بازگشتم به تکواندو صحبت کنیم. البته در مورد جزییات‌ آن هنوز صحتبی نشده است و ما هم آن را به بعد از مسابقات قهرمانی آسیا موکل کردیم.


وی ادامه داد: رشته تکواندو در بین همه مردم جا افتاده است و باید از قهرمانان و بزرگانی که در این رشته حضور دارند استفاده کنیم،نفراتی مانند ساعی از بزرگان تکواندو هستند و باید به دور از هرگونه حاشیه به این رشته ورزشی کمک کنیم.


ذوالقدر در پاسخ به اینکه حضورش در فدراسیون تکواندو افتخاری است و قرار نیست جایگاه رسمی داشته باشد، اظهار کرد: نه به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. اگر قرار باشد مسئولیتی هم بگیرم باید حد و حدود و وظایف مشخص شود. من با پولادگر در مورد تکواندو و بازگشت دوباره ام حرف زدم اما در مورد شرح وظایفم فعلا صحبتی نشده است تا تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا برگردد و تصمیم بگیریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته