دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1394 - 15:29
فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با آنا:

توافق باید عامل اتحاد باشد نه اینکه فضای دوقطبی ایجاد کند/ مردم از تحقق توافق خوشحال هستند

نماینده سابق مجلس گفت که مردم از تحقق توافق خوشحال‌اند، توافق باید عامل اتحاد باشد نه اینکه فضای دوقطبی ایجاد کند.
کد خبر : 28197

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سؤال که «آیا با وجود پایان یافتن مذاکرات هسته‌ای موافق برگزاری جشن هسته‌ای هستید؟»، اظهار کرد: خوشحالی یک امر نسبی است و به طور طبیعی مردم از توافق خوشحال‌اند.


وی افزود: خوشحالی باید به گونه‌ای باشد که موجب سوءاستفاده طرف مقابل نشود. جشن خوشحالی واقعی در زمان اجرای این توافق یعنی شهریور و مهر ماه است.


نماینده سابق مجلس با ابراز این عقیده که «باید حد میانه را در پیش گرفت»، تصریح کرد:‌ البته تیم مذاکره‌کننده کشورمان در طول این مدت زحمات زیادی کشیده‌اند و همواره مورد حمایت رهبری و مردم بوده‌اند و این خوشحالی باید در راستای حمایت از اقدامات تیم مذاکره‌کننده کشورمان باشد.


فلاحت‌پیشه ادامه داد: پیش از این در زمانی‌ که بیانیه لوزان صادر شد و مردم خوشحال شدند و جشن گرفتند، آنها گفتند که مسئولان ایرانی بیانیه را به مردم‌شان فروختند، از این رو باید حواس‌مان به تحلیل‌های این‌چنینی باشد.


وی در پاسخ به این سؤال که «عده‌ای مخالف خوشحالی مردم هستند، به نظر شما این امر به این خاطر است که احساس شکست می‌کنند»، خاطرنشان کرد: برخی شاید نگاه سیاسی و افراطی به توافق داشته باشند ولی ما از توافقی که زیر نظر شورای عالی امنیت ملی انجام شده است حمایت و استقبال می‌کنیم.


نماینده سابق مجلس تصریح کرد: توافق باید عامل اتحاد باشد نه اینکه فضای دوقطبی ایجاد کند. مقاومت جانانه ملت ایران و دفاع مذاکره‌کنندگان از حقوق مسلم کشورمان قابل تقدیر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته