دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1397 - 15:46
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد؛

روش‌های دریافت رایگان نوبت در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

معاون درمان تأمین اجتماعی بیان کرد: دریافت اطلاعات و اخذ پذیرش غیرحضوری در مراکز ملکی سازمان، از ۵طریق نوبت دهی تلفنی، کیوسک پذیرش سرپایی، نوبت دهی اینترنتی، سامانه USSD و وب‌سایت‌های بیمارستانی انجام می‌شود.
کد خبر : 281790

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، مهدی درخشان اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به منظور افزایش رضایت‌مندی بیمه شدگان این سازمان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویس دهی به مراجعان و کاهش سفرهای درون شهری غیرضروری همراه کرده است.


وی ادامه داد: کاهش خطاهای عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاع رسانی به بیمار در صورت کنسل شدن نوبت‌ها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسب تر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدم نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار بر روی موبایل در صورت استفاده از کدهای دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات از دیگر ویژگی‌های این طرح است.


درخشان ضمن تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای نوبت دهی غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) به مخاطبین سازمان در مراکز درمانی تابعه، هیچ‌گونه وجهی دریافت نمی‌کند، به بیمه‌شدگان هشدار داد تا فریب افراد سود جو در شبکه‌های مجازی را نخورند.


درخشان افزود: هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی‌شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است.


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص، از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تأمین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا رسانه‌های رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته