دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1397 - 13:55
دانشگاه آزاد اسلامی در ایستگاه سی‌وششم؛

قاسم رضایی: دانشگاه آزاد در لیگ کشتی تیم‌داری کند

قهرمان المپیک گفت: کشتی‌گیران زیادی در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند و جا دارد که این دانشگاه در لیگ کشتی تیم‌داری کند.
کد خبر : 281720

قاسم رضایی قهرمان جهان و المپیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نقش دانشگاه آزاد در پیشرفت ورزشی خودش گفت: «مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته تربیت بدنی دانشگاه آیت الله آملی گذراندم و قصد دارم دوره دکتری را هم در همین واحد دانشگاهی سپری کنم. واقعا سطح واحد آیت الله آملی بسیار بالا است و این واحد دانشگاه آزاد با دراختیار داشتن امکانات مناسب مانند سالن فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا و سالن‌های دیگر فرصتی را به من داد تا بتوانم تمرین‌های تخصصی خودم را در این واحد دانشگاهی انجام دهم.»


وی افزود: «بعضی از واحدهای دانشگاه دانشگاه آزاد به دلیل امکاناتی که دراختیار دارند می‌توانند میزبان اردوهای تیم‌های ملی مختلف باشند. یکی از این واحدها، واحد آیت الله آملی است که با توجه به امکانات و زیرساخت‌های مناسب می‌تواند میزبان اردوهای تیم‌های ملی باشد.»


رضایی در رابطه با همکاری دانشگاه آزاد با ورزشکارانی که در این دانشگاه در حال تحصیل هستند بیان کرد: «واقعا مسئولین دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته تلاش زیادی کردند تا ورزشکارانی که در این دانشگاه در حال تحصیل هستند بدون هیچ مشکلی عازم مسابقات بین المللی شوند. من هم سال‌هایی که در مسابقات مختلف بین المللی شرکت کردم با همکاری دانشگاه آزاد توانستم مجوز خروج از کشور را به دلیل شرایط تحصیلی دریافت کنم.»


قهرمان المپیک در مورد حضور دانشگاه آزاد در لیگ کشتی گفت: «جای دانشگاه آزاد در لیگ کشتی واقعا خالی است و من از مسئولین ورزش این دانشگاه تقاضا دارم تا در لیگ کشتی هم شرکت کنند و کشتی‌گیرانی که در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند بتوانند در این زمینه هم مثمر ثمر باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته