دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1397 - 13:44
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری پژوهشگاه ابن‌سینا:

تربیت فلوشیپ ناباروری با موفقیت انجام می‌شود

مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری پژوهشگاه ابن‌سینا گفت: در حال حاضر پژوهشگاه ابن سینا برنامه تربیت فلوشیپ ناباروری را دارد که با موافقت وزارت بهداشت، دو سال است که نسبت به تربیت این افراد اقدام کرده است.
کد خبر : 281687

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر علی صادقی‌تبار، مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خوشبختانه به دلیل فقه پویای شیعه، کشور توانسته است گام‌های بزرگی در حوزه درمان ناباروی بردارد، اظهار کرد: مجموعه ابن‌سینا با چندین مرکز پژوهشی در حوزه‌های تخصصی خود در مرز دانش حرکت می‌کنند و در خصوص درمان نیز با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و متدهای پزشکی روز دنیا در صدد پاسخ گویی و رفع نیازهای مردم کشور هستند.


وی افزود: در حال حاضر پژوهشگاه ابن سینا برنامه تربیت فلوشیپ ناباروری را دارد که با موافقت وزارت بهداشت، دو سال است که نسبت به تربیت این افراد اقدام کرده است. این موضوع نیز به این خاطر است که عملکرد ما علاوه بر حوزه درمان در حوزه آموزش نیز بسیار موفقیت آمیز است و در حال حاضر 3 سال است که وزارت بهداشت مجوز این آموزش و پذیرش دانشجو را به این پژوهشکده داده است که این نیز برای ما یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید.


مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری پژوهشگاه ابن‌سینا جهاد دانشگاهی در پایان اظهار کرد: کیلینک‌های سقط مکرر، اندومتریوز و کلینیک درمان‌های جایگزین از جمله بخش‌های بسیار معتبر این مرکز است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته