دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1397 - 11:35
کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با آنا؛

تیمی که با 5 بازیکن تمرین می‌کند هماهنگ نمی شود

کارشناس فوتبال گفت: وقتی تیم ملی تا چند روز قبل از مسابقه با 5 بازیکن تمرین می کرد نباید انتظار هماهنگی کامل از این تیم داشت.
کد خبر : 281671

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در تهران به مصاف تیم ازبکستان رفت و در دیداری که کی‌روش بیشتر از بازیکنان ذخیره‌اش استفاده کرد اما نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و با یک گل از سد حریفش عبور کرد.


محمود یاوری در مورد عملکرد تیم ملی در بازی مقابل ازبکستان گفت: «تیم ملی عملکرد چشم‌گیری مقابل ازبکستان نداشت و این مساله هم طبیعی بود چون کی‌روش تا چند روز گذشته فقط با 4-5 بازیکن تمریناتش را برگزار می‌کرد و فقط یکی دو روز قبل از بازی بازیکنان به اردو اضافه شدند. تیمی که یک روز قبل از مسابقه کنار هم جمع شوند نمی‌توانند هماهنگی خوبی با یکدیگر داشته باشند و نباید از بازیکنان و سرمربی تیم خرده گرفت.»


وی افزود: «کی‌روش در نیمه اول از بازیکنان ذخیره و چند بازیکن اصلی‌اش استفاده کرد و در نیمه دوم چند بازیکن اصلی جام جهانی را به میدان فرستاد. البته بازیکنان ذخیره برای اینکه در لیست نهایی کی روش در روسیه باشند عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند مانند مهدی ترابی و علی قلی زاده و بعضی بازیکنان اصلی که خیالشان از حضور در جام جهانی راحت است نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و شاید ترس از مصدومیت باعث شد تا محتاط تر بازی کنند.»


کارشناس فوتبال در مورد عصبانیت کی‌روش کنار زمین و پرخاشگری او به داور مسابقه بیان کرد: «در بازی شب گذشته کی‌روش مربی همیشگی کنار زمین نبود و مشخص بود که از یک مساله ناراحت است. قطعا دلخوری کی‌روش به دلیل مسائل فنی داخل زمین نبود و ناراحتی سرمربی تیم ملی خارج از زمین بود که او سر داور مسابقه خالی کرد.»


یاوری در رابطه با صحبت‌های کی‌روش که خطاب به قلعه نویی گفت یک ماه صبر کنید و بعد از آن جای من را در تیم ملی بگیرید گفت: «من واقعا تعجب می‌کنم که کی‌روش چرا این حرف‌ها را مطرح می‌کند. سطح فنی و کلاس کار کی‌روش بالاتر از این حرف‌هاست که بخواهد با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی ارزش کاری خودش را پایین بیاورد. او باید در این روزها تمام تمرکزش را روی جام جهانی بگذارد.»


وی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل ترکیه، یونان و لیتوانی افزود: «سه بازی آینده تیم ملی واقعا مهم است. اگر ترکیه، یونان و لیتوانی با بازیکنان اصلی خودشان وارد زمین شوند می‌توانند شاگردان کی‌روش را محک جدی بزنند. البته این تیم‌ها در جام جهانی حضور ندارند و به نظر می‌رسد با انگیزه بالا در یک بازی تدارکاتی به میدان نروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته