دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1394 - 12:11
در گفت و گو با آنا

دبیر فدراسیون جودو: بازگشت میران به جودو به خودش بستگی دارد/ اختلاف نظرها طبیعی است

محمد بلوطی گفت: فدراسیون جودو یکی از معدود فدراسیون هایی است که در آن ثبات وجود دارد.
کد خبر : 28167

دبیر فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره بازگشت محمود میران به جودو عنوان کرد: «من با میران سابقه دوستی دیرینه ای دارم و برای او احترام زیادی قائلم اما اینکه وی می خواهد به جودو بازگردد به خودش بستگی دارد.»


وی افزود: «میران قصد دارد در مسابقات پیشکسوتان جهان که در هلند برگزار خواهد شد شرکت کند. وی با محک زدن خود در این مسابقات تصمیم خود را برای بازگشت به جودو خواهد گرفت اما حضور وی در تیم ملی جودو بستگی به نظر سازمان تیم های ملی دارد.»


بلوطی درباره کسب سهمیه المپیک توسط مولایی تصریح کرد: «حضور مولایی در المپیک ریو قطعی شده است. این جودوکار در 4 ماه گذشته در مسابقات مختلفی شرکت کرده و توانست در تمامی این مسابقات مدال کسب کند. در حال حاضر نیز محجوب شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد. امیدوارم وی بتواند تعداد سهمیه جودو ایران در المپیک لندن را به دو جودوکار افزایش دهد.»


دبیر فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات میان میراسماعیلی و رئیس فدراسیون جودو حل شد؟خاطرنشان کرد:«در همه جای دنبا اختلاف نظر وجود دارد. موضوع بین میراسماعیلی و رستگار نیز یک اختلاف نظر ساده بود. متاسفانه بعضی از رسانه ها از این اختلاف نظر سوء استفاده کردند و به دنبال حاشیه سازی بودند. خوشبختانه فدراسیون جودو یکی از معدود فدراسیون هایی است که در آن ثبات وجود دارد و اینگونه اختلاف نظرها نمی تواند باعث ایجاد حاشیه شود.»


وی در پایان صحبت هایش اظهار داشت: «در حال حاضر تیم های ملی جودو در تمام رده ها خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته