دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1397 - 09:50
عضو هیات علمی گروه روانشناسی واحد بهشهر:

رفتار درست با خشم باعث رشد می‌شود

عضو هیات علمی گروه روانشناسی واحد بهشهر با بیان اینکه خشم احساس و واکنشی طبیعی است اما نیاز به مدیریت دارد گفت: در مدیریت این احساس باید به این نکته توجه داشت که نحوه ابراز این احساس مهم است نه خود احساس خشم و چنانچه با خشم خودمان درست رفتار کنیم به نوعی .
کد خبر : 281616

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر طاهره محمودیان در کارگاه آموزشی خودآگاهی و مهارت کنترل خشم ویژه دانشجویان رشته روانشناسی در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با حضور علاقه‌مندان این رشته برگزار شد گفت: این کارگاه به همت اداره برنامه ‏ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان این واحد و با حضور جمعی از دانشجویان رشته روانشناسی طی 6 ساعت همراه با آموزش عملی و اعطای گواهینامه معتبر و قابل ترجمه برگزار شد.


مدرس این کارگاه درباره اهمیت کارگاه گفت: «یکی از اهداف کارگاه برگزار شده آموزش مهارت های کنترل خشم بوده است، از آنجا که خودآگاهی یکی از مهارت های کنترل خشم است، شناسایی اجزای خودآگاهی و بررسی ویژگی افراد خودآگاه از ضروری‌ترین مطالب ارائه شده در کارگاه بوده است.»


محمودیان با بیان اینکه این واحد برگزاری کارگاه ‏های نظیر این مورد را در دستور کار خود دارد گفت: بیش از این شاهد برگزاری کارگاه‏ و همایش های برای دانشجویان رشته مختلف بودیم. بازخورد این کارگاه ‏ها در نوع خود قابل تامل است. با توجه به ضرورت ایجاد منابع درآمدی جدید برای دانشگاه، امیدواریم با همکاری گروه ‏های آموزشی دانشگاه در سال جاری بیشتر از گذشته شاهد برگزاری این قبیل کارگاه‏ ها باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته