دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1397 - 11:16

فهرست اولیه پومسه‌روهای ایران برای بازیهای آسیایی مشخص شد

رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2018 روز گذشته (جمعه - 28 اردیبهشت‌ماه) برگزار و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
کد خبر : 281433

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 6 شهریورماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.


برهمین اساس و با اعلام کمیته مسابقات، تست فنی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در این رویداد روز گذشته (جمعه – 28 اردیبهشت‌ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.
در گروه مردان علیرضا ابراهیمی (تهران)، محمد جواد خیری (اصفهان)، محمدصادق فتوحی (فارس)، سیدعلی موسی‌نیا (البرز) و سیدحمیدرضا ناجی (فارس) و در گروه زنان نگار اصغری (تهران)، دلارام برنقوری (البرز)، فروغ راسخ (فارس) و نرگس میناخانی (زنجان) نفراتی هستند که جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب کردند.
پیش از این نیز کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در بخش مردان و مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام در بخش زنان برای حضور در اردو معرفی شده بودند.


پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندوی ایران مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته