دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1394 - 11:53
عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران اعلام کرد:

تخلفی 32 هزار متری در منطقه یک روی داده است

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اعلام تخلف در سازه‌ای با وسعت 32 هزار و 600 متر در منطقه یک تهران گفت: تا کی قرار است شاهد پخش سریال تخلفات باشیم؛ صد رحمت به «اسپیناس دو» چطور چنین تخلفی با چنین وسعتی در شهر تهران صورت گرفته و شهرداری از این قضیه اطلاعی ندارد.
کد خبر : 28122

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران ابوالفضل قناعتی در تذکر پیش از دستور خود با اعلام اینکه این مجتمع تجاری اداری قرار بوده است با متراژ 5 هزار و 600 متر ساخته شود، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که این سازه با 32 هزار و 600 متر تخلف کرده است.


وی با اعلام اینکه این سازه به شماره پروانه ساخت 10018298 با 38 هزار متر ساخته شده است، متذکر شد: این مجتمع در سی‌ام اسفند ماه سال 89 مجوز گرفته و توسط مهندس ناظر 16 هزار متر اعلام شده و گفته می‌شود که این ساختمان از نظر فنی مورد تایید نیست و متراژ نهایی تخلف آن 32 هزار متر است.


این عضو شورای شهر تهران افزود: در نهایت در کمیسیون ماده 100 رای بر تخلف این سازه صادر می‌شود و مالک اعلام می‌کند که من 19 هزار متر تخلف ندارم بلکه 21 هزار متر تخلف دارم.


قناعتی تاکید کرد: از اینکه مدیریت شهری اجازه تخلف می‌دهد و اجازه می‌دهد چنین پرونده‌هایی به کمیسیون ماده 100 برود تعجب می‌کنم چرا که حتی اگر این پروژه‌ها قرار باشد که تخریب شوند کاری جز ضایع کردن منابع ملی انجام نشده لذا از شهردار تهران درخواست دارم در این خصوص پاسخگو باشد.


وی ادامه داد: از سوی دیگر 6 ماه است که پرونده علاء الدین در دیوان عدالت اداری باقی مانده و پیگیری‌هایی نیز در این مورد داشته‌ایم و اکنون درخواست کوتاه شدن زمان رسیدگی به این پرونده را داریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته