دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1397 - 19:53
رئیس سازمان اداری و استخدامی:

وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی بودن افراد است

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی‌ها است، گفت: طبق قانون کسانی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آیند باید تابعیت ایران داشته باشند.
کد خبر : 281203

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جمشید انصاری در حاشیه جلسه هیات دولت در روز چهارشنبه، در پاسخ به پرسشی درباره گزارش تحقیق و تفحص مجلس در مورد مدیران دو تابعیتی، اظهار کرد: من در جریان این گزارش نیستم و هنوز این گزارش رسما در اختیار ما قرار نگرفته است . باید گزارش را مکتوب و رسمی دریافت کنیم تا امکان ا ظهار نظر در مور د آن فراهم شود .
رئیس سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به این پرسش که چه نهادی مرجع تایید مدیران دو تابعیتی است، اظهار کرد: از نظر ما وزارت اطلاعات مرجع تایید این افراد است.
انصاری در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا از وزارت اطلاعات یا سازمان اداری و استخدامی هم برای تهیه گزارش تقاضای همکاری شده است و مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است، گفت: با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه کرده و فردی را برای مراجعه معرفی کردند که هیچگاه این مراجعه انجام نشد.
وی در مورد فرزندان و خانواده برخی وزرا که در گزارش مجلس به عنوان دو تابعیتی مطرح شده‌اند، تصریح کرد: طبق قانون کسی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آید باید تبعه ایران باشد و قانون در مورد اعضای خانواده کارکنان اشاره ای ندارد .
رئیس سازمان اداری و استخدامی همچنین درباره راه‌اندازی سامانه پرداخت حقوق مدیران دولتی نیز بیان کرد: این سامانه تهیه و ابلاغ شده است و مقرر گردیده حقوق فروردین و اردیبهشت مدیران در این سامانه وارد شود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته