دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1397 - 15:20
به مناسبت روز روابط عمومی صورت گرفت؛

تجلیل از همکاران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: در مجموعه واحد یزد همدلی و همکاری بسیاری وجود دارد و شاهد این ادعا برگزاری مراسم خوب و کم نقص دانشگاهی، منطقه ای و ملی است.
کد خبر : 281147

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و روز روابط عمومی هیأت رئیسه واحد یزد با حضور خود در روابط عمومی دانشگاه از زحمات این بخش تشکر کردند .



دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان از زحمات پرسنل روابط عمومی در برگزاری مراسم دانشگاه و حضور همه جانبه در آن تشکر کرد و گفت:«در مدت مسئولیتم شاهد همدلی و همراهی در واحد یزد بود و این یکی از رمزهای موفقیت در کار است.»
حجت الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یزد نیز آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و با اشاره به سخنی از حضرت امام (ره) که فرموده بودند: کارهایی که می کنید را اطلاع رسانی کنید؛ خواستار اطلاع رسانی کارهای مفید انجام شده در دانشگاه و اطلاع رسانی و نشر خبر آن در سطح جامعه شد.»
وی در ادامه امانت داری در گفتار و تولید و انتشار و رعایت صداقت در اخبار و اطلاع رسانی را خواستار شد.



دکتر محمدرضا احمدزاده مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی این دانشگاه هم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از هیأت رئیسه دانشگاه گفت:«وظیفه روابط عمومی انتشار دستاوردها و موفقیت های دانشگاه به جامه و برگزاری مراسم کم نقص و در شأن دانشگاه است. »
در پایان این مراسم از مدیر و همه همکاران روابط عمومی با اهدای شاخه گل قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته