دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1394 - 09:46
سرپرست واحد گرمسار:

حضرت علی(ع) در شجاعت و عدالت بی‌نظیر بود

سرپرست واحد گرمسار در جمع روزه‌داران هیات جان‌نثاران امام حسین (ع) در مسجد جامع غیاث‌آباد با توجه به سجایای اخلاقی و عرفانی حضرت علی (ع) گفت: امیرالمومنین علی(ع) نه تنها در زهد و تقوی سرآمد بود بلکه در شجاعت و عدالت هم بی‌نظیر بود.
کد خبر : 28101

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با بیان اینکه در این دنیای پر زرق و برق و مادی کسی وجود ندارد که مانند حضرت علی (ع) زندگی کند، افزود: همه ما تلاش می‌کنیم از پیروان و دوست‌داران واقعی آن حضرت باشیم.


وی علی(ع) را از نام‌های خداوند برشمرد و گفت: حضرت علی (ع) نه تنها نامش زیباست بلکه از ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی بالایی برخوردار است که زبانزد است و بعد از پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) کسی در زمینه تقوی در حد حضرت علی بن ابیطالب (ع) نیست، به گونه‌ای که در اهل تسنن هم از سجایای حضرت علی (ع) بسیار سخن گفته شده است.


سرپرست واحد گرمسار، سخن پیامبر اسلام(ص) در خصوص حضرت علی (ع) را یادآور شد و اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمودند: در نزد خدا کسی محبوب تر از علی (ع) وجود ندارد. ایشان وقتی سخن می‌گفتند همه مجذوب کلام حضرت می‌شدند و در نماز خواندن و نماز شب خواندن نیز سرآمد بود.


میرساردو گفت: وظیفه ما شیعیان به عنوان کسی که ادامه دهنده راه حضرت علی (ع) هستیم، این است که اجازه ندهیم کفار چهره اسلام را خدشه‌دار کنند و این انجام نمی‌شود مگر با روحیه بالای اسلامی و اعمال صالح تا خداوند به ما نیرویی بدهد که از مرز و بوم و انقلاب و فرهنگ خودمان دفاع کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته