دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
الیاسی:

آرمان فلسطین، باید دغدغه دولتمردان اسلامی شود

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با بیان اینکه آرمان فلسطین، باید دغدغه دولتمردان اسلامی شود، گفت: مطمئنا به زودی نماز جماعت در مسجد الاقصی به امامت مقام معظم رهبری و با صفوف منظم نیروهای انقلابی ‌برگزار خواهد شد.
کد خبر : 280993

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، امیرسالار الیاسی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در گفت‌وگویی با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: در آستانه روز نکبت بار دیگر انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام می‌کنیم و به دولتمردان این رژیم اخطار می‌دهیم که به زودی نماز جماعت در مسجد الاقصی به امامت مقام معظم رهبری و با صفوف منظم نیروهای انقلابی ‌برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: در چند دهه گذشت مردم فلسطین روز به روز برای در برخورد با رژیم صهیونیستی و همچنین آزادی کامل وطنشان مشتاق‌تر و مصمم‌تر شدند. فلسطین در دهه‌های متمادی رنج‌های زیادی را تحمل کرده است و رنجِ آوارگی و اشغال باعث شده تا مردم آنها در هفت دهه‌ گذشته روزبه‌روز مشتاق‌تر به مبارزه علیه اسرائیل باشند.


این فعال دانشجویی تاکید کرد: در این میان، سازشکاران عربی به‌دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند و این به‌معنای خروج فلسطین از جایگاه «مسئله‌ی اول جهان اسلام» است و البته مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را انجام دادند تا این مسئله بار دیگر به مسئله‌ نخست جهان اسلام تبدیل شود.


وی گفت: این در حالی است که متاسفانه بعضی از مسئولان دولتی آرمان فلسطین را فراموش کردند یا مخالف این آرمان هستند. بنده به این دست از مسئولین که دوستدار رژیم غاصب هستند مژده می‌دهم که به اذن الله نابودی این رژیم کودک کش را می‌بینید.


الیاسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی از آغاز پیدایش خود تا امروز علنا به رفتارهای تروریستی در درون و بیرون فلسطین ادامه داده و بیشرمانه آنها را اعلام هم می‌کند، افزود: این رفتار خصمانه، نیروهای انقلابی را برای مبارزه بیشتر با این رژیم منحوس مصمم تر خواهد کرد.


وی گفت: مردم فلسطین باید بدانند که قدس تنها نیست و تا وقتی که این رژیم غاصب از صفحه روزگار محو نشود، فرزندان انقلابی ایران دست از مبارزه نمی‌کشند.


منبع: فارس


انتهای پیام/

برچسب ها: غزه فلسطین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته