دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1397 - 13:37
رئیس مرکز گیلان غرب:

ماه رمضان بهترین زمان برای گسترش فرهنگ دینی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب اظهار کرد: ماه رمضان بهترین زمان برای گسترش فرهنگ دینی و تقویت فرهنگ عمومی است.
کد خبر : 280860

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهان گل کارمنش در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی در دانشگاه برگزار شد درباره برکات ماه رمضان گفت: «در این ماه باورها و آموزه های دینی در جامعه تقویت می شود و روزه داران در این ماه مبارک از نیروی بازدارنده درونی بالایی در برابر معصیتها و آسیبهای اجتماعی برخوردار می شوند و امید است در پایان این ماه در پیشگاه خداوند متعال سربلند بیرون بیاییم.»


وی از اعضای جلسه شورای فرهنگی خواست تا با تصویب برنامه های فرهنگی در این ماه در زمینه انتقال فرهنگ رمضان تأثیرگذار باشند و نسبت به هر چه پربارتر کردن برنامه های این ماه متناسب با بخشنامه های ارسالی از سوی سازمان مرکزی تأکید کرد.


از مهم ترین عنوان و مصوبات مورد بحث در این جلسه می‌توان برگزاری هرچه باشکوه تر نماز جماعت در نمازخانه، برگزاری کلاس های قرآنی و احکام برای بانوان و آقایان بعد از نماز ظهر و عصر، اجرای طرح حفظ سوره های قرآن کریم، ارائه و بیان فضایل ماه مبارک رمضان از سوی امام جماعت و ... نام برد.


در این جلسه تصمیماتی درباره تلاوت قرآن کریم، ویژه برنامه شب‌های قدر، مراسم شهادت حضرت علی (ع) و برپایی سفره افطاری و برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح دانشگاه، اتخاذ شد.


در پایان جلسه اعضای شورا بر تنوع در اجرای برنامه های فرهنگی و بهره گیری بیشتر از برنامه های قرآنی تأکید کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته