دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1394 - 16:52

وزیر علوم موفقیت کاروان ورزشی دانشجویان ایران را تبریک گفت

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی موفقیت کاروان ورزشی دانشحویان ایران در کسب رتبه اول در رشته تکواندو وجایگاه هشتم در مجموع مسابقات یونیورسیاد 2015 کره جنوبی را به جامعه دانشگاهی و ورزشی کشور تبریک گفت.
کد خبر : 28058

به گزارش خبرگزاری آنا، متن پیام وزیر علوم به شرح ذیل است :


درخشش کاروان ورزشی دانشجویان کشورمان در مسابقات یونیورسیاد 2015 کره جنوبی را به مردم شریف ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پرتلاش، جامعه علمی، دانشگاهی و ورزشی کشور تبریک میگویم.


بی شک کسب رتبه اول در رشته تکواندو و جایگاه هشتم در مجموع توسط کاروان ورزشی دانشجویان ایران در میان 144 کشور شرکت کننده جهان در این مسابقات، نمادی از گسترش فضای امید ، نشاط و سلامت در دانشگاه¬ها و مراکز آمورش¬عالی کشورمان است.


این موفقیت بزرگ که در تاریخ ورزش‌های دانشگاهی ایران اسلامی بی‌سابقه بوده است، کسب موفقیت های بیش از پیش دانشجویان ایرانی را در همه عرصه ها نوید می دهد.


امیدوارم با تقویت هر چه بیشتر زیر ساخت های ورزشی در محیط های دانشگاهی و با همت و عزم استوار همه جوانان و دانشجویان با استعداد این مرز و بوم، شاهد اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مرجعیت علمی و در میدان های بین المللی ورزشی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته