دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دایی به جام اسطوره‌های جهان دعوت شد

آقای گل جهان با دعوتنامه‌ای رسمی به تورنمنت بین المللی جام اسطوره‌ها که به میزبانی کشور روسیه زیر نظر فیفا برگزار می‌شود دعوت شد.
کد خبر : 2805

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، علی دایی کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان به تورنمنت معتبر جام اسطوره‌های جهان در روسیه دعوت شد.


این مسابقات چندسالی است که به صورت مستمر در کشور روسیه برگزار می‌شود و روس‌ها اینبار از اسطوره فوتبال ایران نیز برای حضور در این تورنمنت دعوت به عمل آورده‌اند.


دور قبلی مسابقات در حالی برگزار شد که بازیکنان بزرگی چون گتوزو،‌ کاناوارو، فیگو، رودگولیت، به‌به‌تو،‌ بوبیچ و باجو در آن حضور داشتند و با تیم‌های حریف به رقابت‌ پرداختند.


میزبان مسابقات در دعوت‌نامه رسمی خود خطاب به علی دایی ضمن درخواست برای حضور در این تورنمنت تاکید کرد: علی دایی چهره‌ ای شناخته شده در جهان فوتبال است و حضور وی در میدان مسابقات باعث خوشحالی هواداران خواهد بود.


برگزار کننده این دوره از بازی‌ها از علی دایی به عنوان یک موتور گلزن نام برده و او را یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم ملی ایران در زمان حضورش در این تیم می‌داند.


دایی که عنوان برترین گلزن ملی جهان را یدک می‌کشد، در فهرست بزرگانی که فیفا به مسئولان برگزارکننده این تورنمنت معرفی می‌کند قرار دارد و حضور او در کنار بزرگان فوتبال جهان می‌تواند اعتباری برای فوتبال ایران باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی دایی فیفا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب