دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مسئول «فتح»:

حمایت بحرین از تجاوز علیه سوریه به منزله چراغ سبز برای تجاوز علیه فلسطینیان است

مسئول پرونده قدس در جنبش فتح تأکید کرد که حمایت وزیر خارجه بحرین از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه به منزله چراغ سبزی برای تجاوز علیه فلسطینیان است.
کد خبر : 280368

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، «حاتم عبدالقادر» مسئول پرونده قدس در جنبش فتح در واکنش به اظهارات «خالد بن أحمد» وزیر خارجه بحرین در خصوص حمایت از حمله رژیم صهیونیستی به سوریه تأکید کرد که این سخنان وی به منزله چراغ سبزی برای تجاوزات علیه فلسطینیان است.


«خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین چند روز پیش در تلاش برای جلب رضایت صهیونیست‌ها و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از حمله این رژیم به سوریه حمایت کرد و ایران را مسئول این حوادث خواند.


بن احمد مدعی شد: «تا زمانی که ایران در وضعیت موجود در منطقه اختلال ایجاد کرده و با توانایی و موشک‌های خود به کشورها حمله می‌کند؛ هر کشوری در منطقه از جمله اسرائیل حق دارد با نابود کردن منابع تهدید، از خود دفاع کند.»(جزئیات بیشتر)


عبدالقادر در مصاحبه با شبکه المیادین همچنین تصریح کرد که برخی کشورهای عربی در برابر هر قطره خون فلسطینیان که در نتیجه حوادث مربوط به انتقال سفارت آمریکا به قدس ریخته شود، مسئول هستند.


وی افزود که ملت فلسطین هرگز راه‌حل‌های میانه و تعیین ابودیس به عنوان پایتخت فلسطین به جای قدس را نمی‌پذیرد.


این مسئول فتح همچنین اظهار داشت که مقر سفارت آمریکا در قدس یک مکان غصبی و غیر قانونی و لانه جاسوسی در قلب قدس است و رژیم صهیونیستی مسئول تمامی حوادث مربوط به یورش‌ و تجاوزات به مسجدالاقصی است.


عبدالقادر همچنین گفت که «ما با یک جنگ جدید اسرائیلی علیه قدس مواجه هستیم.»


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته