دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1397 - 13:01
مدیرعامل سپاهان:

مذاکره با قلعه‌نویی را نه تایید می کنم نه تکذیب

مدیرعامل سپاهان گفت: قلعه نویی مربی بزرگی است ولی من نمی‌توانم به طور قطع اعلام کنم که با این مربی مذاکره داشتیم.
کد خبر : 280226

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم برای فصل بعد گفت: «باشگاه سپاهان در تلاش است تا یک انتخاب درست انجام دهد تا فصل آینده با قدرت کارش را آغاز کند. هدف ما در فصل بعد نه کسب سهمیه و نه حضور در جمع مدعیان بلکه کسب عنوان قهرمانی است و فقط برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و لازمه این کار هم انتخاب یک مربی کاربلد و باکارنامه است.»


وی با تاکید بر اینکه اولویت سپاهان گزینه داخلی است بیان کرد: «کارنامه مربیان داخلی که تاکنون در سپاهان کار کرده‌اند مثبت بوده و ما هم در فصل آینده می‌خواهیم از یک مربی بزرگ ایرانی روی نیمکت خودمان بهره ببریم. اولویت ما مربیان داخلی است و اگر در مذاکرات خودمان با آنها به توافق نرسیدیم سراغ مربیان خارجی می‌رویم.»


تابش در خصوص مذاکره این باشگاه با امیر قلعه نویی افزود: «امیر قلعه نویی یکی از مربیان باکارنامه و پرافتخارترین مربی لیگ است که سابقه کار و قهرمانی در سپاهان را دارد. اما باشگاه سپاهان در این برهه زمانی نمی‌تواند نظر قطعی بدهد که با چه مربیانی مذاکره کرده است. قلعه نویی مربی خوبی است اما نمی‌توانم به طور قطع بگویم که با این مربی مذاکره کردیم.»


مدیرعامل سپاهان در مورد لیست بازیکنان خروجی و ورودی این تیم گفت: «اکثر بازیکنانی که در سپاهان هستند با باشگاه قرارداد دارند که در این بین شاید باشگاه بخواهد با بعضی نفرات قطع همکاری کند. اما قطعا تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی تیم و تا انتخاب سرمربی نمی‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم.»


وی در مورد پست مدیرعاملی که از سوی مجموعه فولاد مبارکه برای او صادر شد اظهار داشت: «باشگاه سپاهان خانه من است و من خودم چند سال صاحب امتیاز این باشگاه بودم. در تمام ارکان سپاهان کار کرده‌ام و به خوبی از وضعیت باشگاه مطلع هستم. در هر صورت مدیران مجموعه فولاد مبارکه هم با شناختی که از من داشتند تصمیم گرفتند تا من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته