دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1397 - 12:28
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد:

تسهیل فعالیت مراکز مشاوره واحدهای دانشگاهی با تکمیل و ابلاغ آیین‌نامه جامع

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکمیل و ابلاغ آیین‌نامه جامع مراکز مشاوره کمک بزرگی به حل مشکلات مراکز مشاوره واحدهای دانشگاهی و تسهیل فعالیت آنها خواهد کرد.
کد خبر : 280202

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارگاه هم‌اندیشی و تدوین آیین‌نامه جامع مراکز مشاوره، از 23 اردیبهشت به میزبانی واحد بین الملل کیش آغاز به کار کرد. در این کارگاه دوروزه که با حضور دکتر محمدرحیم بیرقی مشاور معاونت دانشجویی فرهنگی و دکتر علیرضا صامت مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، معاونان دانشجویی فرهنگی واحدهای دانشگاهی مراکز استان با بررسی و تبادل نظر درباره مفاد این آیین نامه به نقد و تحلیل پیشنویس آیین نامه جامع مراکز مشاوره پرداختند.


صامت در آغاز این کارگاه دوروزه گفت: نبود آیین‌نامه کامل و جامعی برای ایجاد و گرداندن مراکز مشاوره در دانشگاه مشهود بود که مدتی کارشناسان مختلف نسبت به تدوین وجوه مختلف آیین نامه مشاوره پرداختند، در مرحله نهایی این نسخه آیین نامه به همفکری چند تن از معاونان واحدهای مرکز استان گذاشته شد تا به بررسی و اصلاح آن بپردازند.



وی افزود: «با توجه به نیاز دانشجویان به مشاوره در امور مختلف و توانمندی‌های مراکز مشاوره واحدهای دانشگاهی در ارایه خدمات مشاوره ای به دانشجویان و سایر اقشار جامعه، تکمیل و ابلاغ این آیین نامه کمک بزرگی به حل مشکلات مراکز مشاوره خواهد کرد و فعالیت‌های آن را تسهیل و تسریع خواهد کرد.»


این کارگاه دوروزه از 23 تا 24 اردیبهشت جاری با شرکت معاونان دانشجویی فرهنگی واحدهای شیراز، بندرعباس، اهواز، یزد، کرمانشاه، کرج، سما تهران، سنندج و کیش به میزبانی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته