دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ویژه‌نامه «رستاخیز» در وب‌سایت «کرب و بلا» + اینفوگرافی از صفر تا صد فیلم

وب‌سایت «کرب و بلا» برای فیلم «رستاخیز» ویژه‌نامه‌ای منتشر کرده است که شامل اخبار، مقالات، تصاویر و فیلم‌هایی حول محور این فیلم است.
کد خبر : 28014

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی‌ آنا، گردانندگان این سایت عنوان کرده‌اند که رویکرد بی‌طرفانه‌ای در قبال فیلم جنجالی «رستاخیز» دارند.


در این ویژه‌نامه مراحل تولید فیلم «رستاخیز» از ابتدا تا امروز به شکل اینفوگرافی ارائه شده است:



فیلم سینمایی «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش، مقطع زمانی مرگ معاویه تا قیام امام حسین (ع) و شهادت آن حضرت را به تصویر می کشد.
روایت سینمایی احمدرضا درویش برای ساخت فیلم «رستاخیز» داستانی متفاوت از واقعه کربلا با محوریت بکیر (فرزند حر بن یزید ریاحی) است که به قیام حضرت سید الشهدا (ع)، خلافت یزید، نحوه به حکومت رسید عبید الله بن زیاد در کوفه و ... می پردازد.
نمایش این فیلم در سی و دومین حشنواره فیلم فجر با واکنش هایی همراه شد. اما سرانجام پس از حواشی بسیار قرار شد این فیلم پس از انجام اصلاحاتی از عید سعید فطر به اکران درآید.
خبر اکران رستاخیز در عید فطر باعث شد مجددا توجه افکار عمومی به این فیلم و طریقه به تصویر کشیدن وقایع عاشورا در آن جلب شود. تا حدی که در چند روز گذشته کمپین های مختلفی از طیف مخالفان و موافقان این فیلم در فضای مجازی به راه افتاد.
علاقه‌مندان برای مطالعه این ویژه‌نامه می‌توانند به این وب‌سایت مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته