دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1397 - 09:08

معاون دانشگاه و سرپرست مرکزآموزشی فرهنگی سما شیراز معرفی شد

مراسم معارفه معاون دانشگاه و سرپرست مرکز آموزشی فرهنگی سما شیراز با حضور معاونان سما استان فارس، اعضای هیات رئیسه واحد شیراز، رئیس و معاون آموزش و پروش ناحیه یک شیراز، معاون استانداری فارس، مدیران مدارس، اعضای هیات علمی و کارکنان سما شیراز برگزار شد.
کد خبر : 280126

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس داشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم از زحمات 11ساله محمدرضا قائدی معاون سابق سما شیراز قدردانی کرد و از سید احمد هاشمی که در مدت کوتاهی با حفظ سمت رئیس دانشگاه آزاد لامرد، مسئولیت معاونت سما شیراز را نیز بر عهده گرفت تشکر و مجید رحیمی را در سمت معاون دانشگاه و سرپرست سما شیراز معرفی کرد.


محمدکاظم کاوه پیشقدم گفت: «باید در مدارس سه الگوی تزکیه، تعلیم و حکمت مبنای کار امر تعلیم و تربیت باشد. دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تمام امکانات و ظرفیت خود از مدارس سما حمایت می کند.»


معاون سابق سما شیراز و رئیس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی بین الملل کیش نیز با ارائه گزارشی از عملکرد 11ساله خود در سما، مهم ترین ویژگی سما شیراز را داشتن نیروی انسانی باانگیزه دانست و اظهار کرد: «باید از پتانسیل اعضای هیات علمی و کارکنان استفاده بیشتری شود.»


محمدرضا قائدی افزود: «سما شیراز هیچ وقت دچار افت دانشجو و تراز مالی منفی نشده است.»


سید احمد هاشمی هم پیشنهاداتی از جمله برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و درآمدزایی، ارائه بسته‌های آموزشی با نام سما برای برندسازی سما، تبلیغات کافی برای مدارس، جلب حمایت مسئولان آموزش و پرورش و توسعه کمی مدارس ارائه کرد.


نصرالله کیانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز با بیان اینکه مدارس ناحیه یک شیراز از لحاظ تعداد مدارس غیر دولتی رتبه برتر را در کشور دارد به آموزش کادر نیروی انسانی شاغل در مدارس غیردولتی تاکید و برای همکاری بیشتر آموزش و پرورش با مدارس سما اعلام آمادگی کرد.


معاون جدید دانشگاه و سرپرست مرکز آموزشی فرهنگی سما شیراز هم گفت که همه تلاش خود را با همکاری کارکنان آموزشکده و مدارس برای پیشرفت سما انجام خواهم داد.


مجید رحیمی افزود: «با توجه به کاهش دانشجو و صندلی‌های خالی دانشگاه‌ها باید به دنبال سیاست سازمان سما به توسعه مدارس سما توجه بیشتری شود که ان‌شاءالله برنامه‌هایی برای توسعه کمی و کیفی مدارس سما شیراز و سما استان در نظر گرفته شده است.»


وی داشتن روحیه تعاملی و مشورتی، احترام به ارباب رجوع، رعایت قوانین و بخشنامه‌ها را حائز اهمیت دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته