دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1394 - 15:08
دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان مطرح کرد:

حمایت‌ سما از دانشجویان بسیجی در راستای ارتقای سطح علمی

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز گفت :‌ هدف ما در سما پرورش دادن نیروهای بسیجی برای مقاطع تحصیلی بالاتر است که در این راستا آمادگی خود را برای حمایت‌های لازم درباره ارتقای سطح علمی دانشجویان بسیجی مانند برگزاری کلاس‌های فوق برنامه علمی اعلام می‌کنیم.
کد خبر : 28000

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فریبرز فروتن در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه سما واحد اهواز، با تشکر از حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، بسیج دانشجویی را فرصتی مغتنم در راستای شناسایی نیروهای انقلابی، مومن و ولایت مدار دانست که بتوانند زیربنای مناسبی برای امور فرهنگی دانشجویان باشد.


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان با اشاره به اهمیت بسیج و بسیجیان وقتی که وارد مقوله علمی و دانشگاهی می‌شوند، همکاری، همدلی و تعامل بین بسیج دانشجویی، بسیج استادان، بسیج کارمندی و سایر حوزه‌های آموزشکده را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار ادامه این حرکت و توسعه بیشتر فعالیت‌ها شد.


محمدحسین حسینی‌نیک، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان اهواز هم با تشکر از فروتن و مجموعه سما اهواز به واسطه همکاری و تعامل سازنده خود با بسیج دانشجویی استان، مهمترین کار و هدف بسیج دانشجویی را در زمینه امور تربیتی دانست و اظهار کرد: امور تربیتی مطابق بیانات مقام معظم رهبری به چهار مقوله شامل، مبانی معرفتی، بصیرت افزایی، انسجام تشکیلاتی و مهارت محوری تقسیم می‌­شود که در این میان نباید فراموش شود که وظیفه اصلی و اول دانشجویان کسب علم و پیشرفت علمی است و هدف ما تربیت دانشجویان بسیجی با سطح علمی بالاست.


حجت‌الاسلام کیومرث گلستانی معاون فرهنگی و دانشجویی، فرشین هرمزی‌نژاد رئیس آموزشکده سما اهواز، مسئول بسیج کارمندی و مسئول بسیج اساتید آموزشکده نیز آمادگی حوزه خود را برای تعامل و همکاری برای اجرایی کردن برنامه‌های بسیج دانشجویی اعلام کرد.


در پایان از زحمات یاسین یوسفی تقدیر و دانیال ارجمند به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه سما واحد اهواز منصوب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته