دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1397 - 15:02
رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد؛

توجه به استاندارد توزیع جغرافیایی مراکز توانبخشی در کشور

رئیس جمعیت هلال احمر، گفت: مراکز توانبخشی از جمله مراکز درمانی هستند که باید با پراکنش مناسب جغرافیایی به حد استانداردهای لازم در سطح کشور برسند.
کد خبر : 279950

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر، علی اصغر پیوندی، در مراسم افتتاح همزمان ۹ مرکز توانبخشی در کشور، افزود: ایران کشور پرحادثه‌ای است و این مساله ایجاب می‌کند تا در تمامی مراحل رسیدگی به آسیب دیدگان چه در شرایط اضطراری پس از حادثه و چه در درازمدت توان خدمات‌دهی خود را افزایش دهیم.


وی تاکید کرد: مراکز توانبخشی از جمله مراکز درمانی هستند که باید با پراکنش مناسب جغرافیایی به حد استانداردهای لازم در سطح کشور برسند چرا که آسیب دیدگان عصبی و حرکتی به سختی امکان جابجایی دارند و به همین ترتیب لازم است تا مراکز توانبخشی جامع در پهنه جغرافیایی کشور گسترش یابند. اقدام امروز گامی در همین مسیر است.


رئیس جمعیت هلال احمر در آئین افتتاح همزمان ۹ مرکز جامع توانبخشی هلال احمر در سراسر کشور از حمایت‌های رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این نهاد مردمی برای پیشبرد اهداف انسان‌دوستانه هلال‌احمر و توسعه خدمات به مردم تقدیر و تشکر کرد.


پیوندی با تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا این نهاد مردمی مورد حمایت بیشتر مردم، دولت، مجلس و خیرین قرار گیرد تا بتواند خدمات ارزنده‌تری را به هموطنان ارائه کند.


وی با اشاره به اینکه هلال‌احمر همواره با تکیه بر اصول و اهداف اساسی خود خدمات مورد نیاز مردم را به آنها ارائه کرده و به عبارتی نهادی از خود مردم و برای مردم است، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در بخش درمان وظیفه مستقیمی ندارد، اما به منظور افزایش تاب‌آوری در جامعه وظیفه ارائه خدمات توانبخشی برای دستیابی به جامعه‌ای با نشاط و شاداب بر عهده این نهاد مردمی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته