دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1394 - 14:54

قدردانی دانشگاهیان مرکز گیلان‌غرب از دکتر میرزاده برای انتصاب معاون آموزشی جدید

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان‌غرب در پی انتصاب دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی به سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و تشکر کردند.
کد خبر : 27991

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان‌غرب بدین شرح است: جای بسی خوش‌وقتی است که در سایه الطاف باری‌تعالی و درایت و کاردانی تحسین برانگیز جناب آقای دکتر میرزاده، مدیری از تبار دانش و بینش و تعهد و از جنس خود دانشگاه آزاد اسلامی برای هدایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب و معرفی شده است.


انتصاب دکتر حسین‌زاده لطفی به سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نشانگر ظرافت نکته‌سنجانه و دقت موشکافانه‌ای است که از دکتر میرزاده انتظار می‌رفت. از عضویت در گروه‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی تا حضوری موثر در مجامع دانشگاهی، از تدریس، تألیف کتب، مقالات و دست آخر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، از دکتر حسین‌زاده لطفی گزینه‌ای مطلوب برای این سمت ساخته است.


فعالیت‌های دکتر حسین‌زاده لطفی در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و نظری و همچنین عرصه عمل و مدیریت اجرایی این امید را ایجاد می‌کند که به حول و قوه الهی و حمایت‌های راهگشای دکتر میرزاده، با این انتصاب گام‌های بلندی برای ارتقاء کیفی و محتوایی بخش آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برداشته شود.


جناب آقای دکتر میرزاده، ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان‌غرب بر خود وظیفه می‌دانیم که از حضرت‌عالی به واسطه این انتصاب بجا و شایسته مراتب قدردانی و سپاس خود را به استحضار برسانیم.


برای حضرتعالی و همه دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی عزت و سرافرازی و سعادت روزافزون و همچنین از دکتر غریبی در طول دوران تصدی معاونت آموزشی مزید توفیقات از درگاه خداوند متعال خواستاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته