دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1394 - 15:38

عضویت سالانه در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری با 8 هزار تومان

شهروندان با پرداخت سالانه ۸ هزار تومان می‌توانند از امکانات گوناگون ۳ میلیون منبع اطلاعاتی در ۸۱ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استفاده کنند.
کد خبر : 27990

به گزارش گروه خبری آنا و به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، افرادی که در کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت ویژه عضو شوند، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از ۸۱ کتابخانه این سازمان در سطح شهر تهران استفاده کنند.


عضویت در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری به دو صورت عادی و ویژه انجام می‌شود. اعضای عادی می‌توانند متناسب با منطقه‌ای که کتابخانه در آن قرار گرفته با پرداخت سالانه بین سه تا پنج هزار تومان از مزایای یک کتابخانه استفاده کنند. اعضای ویژه با پرداخت سالانه ۸ هزار تومان می‌توانند از همه خدمات کتابخانه‌های این سازمان بهره‌مند شوند.


کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری با بیش از ۳ میلیون منبع اطلاعاتی اعم از کتاب، مجله، لوح فشرده و... و با پراکندگی جغرافیایی در سطح شهر خدمات مورد نیاز مخاطبان را در حوزه‌های مختلف مطالعاتی تأمین می‌کنند.


اعضا برای دسترسی بهتر به کتاب مورد نظر خود می‌توانند به پایگاه www.tlib.ir مراجعه کنند. جستجوی کتاب در این سامانه نشان می‌دهد که کتاب مورد نیاز مخاطب در چه تعداد نسخه و در کدام کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موجود است. اطلاعات مربوط به هر کتابخانه نیز به طور کامل در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد تا به راحتی بتواند نزدیک‌ترین کتابخانه مورد نظر خود را انتخاب و با کارت عضویت ویژه از آن استفاده کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته