دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1397 - 16:37

اعلام انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سیاست‌های آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی کشور نسبت به سیاست‌ها، بدعهدی‌های آمریکا و سخنان سخیف رئیس جمهور این کشور در خروج از برجام انزجار خود را با تجمع اعتراض آمیز و صدور بیانیه اعلام کردند.
کد خبر : 279838

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بخشی از بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در محکومیت لغو یکجانبه برجام از سوی دولت مستکبر آمریکا آمده است:


بار دیگر ملت قهرمان ایران اسلامی شاهد یاوه گویی سردسته پایمال کنندگان حقوق بشر و جنایتکاران استکباری است و امروز نظاره گر یکی از بدعهدی‌های ظالمانه کشوری هستیم که بعنوان شیطان بزرگ به شأن و منزلت ملت ایران اهانت نموده و تصمیم دارد که سرمایه گذاری عظیم سالها تلاش دانشمندان این کشور را به نابودی بکشاند.


یقیناً برجام با حضور مقتدر ملت و هدایت رهبری عظیم الشان انقلاب سرنوشت قرارداد سعد آباد را پیدا خواهد کرد و ساده اندیشان چه در داخل و چه در خارج بدانند همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای با اشاره به حرفهای سخیف و سبک ترامپ فرمودند: این شخص علاوه بر بیش از ده دروغ آشکار، ملت ایران و جمهوری اسلامی را هم تهدید کرد که بنده از طرف ملت ایران به او می گویم «آقای ترامپ، شما غلط می کنید.»


ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه ضمن محکومیت لغو یکجانبه برجام توسط دولت مستکبر آمریکا اعلام می داریم که با عنایت پروردگار هرگز نخواهیم گذاشت ندای «این عمار» نائب امام زمان (عج) بار دیگر به گوش برسد.


در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج اساتید دانشگاه‌های غرب استان تهران درخصوص خروج آمریکا از برجام نیز آمده است: آنچه که امروز در محافل سیاسی جهان از خروج مفتضحانه دولت آمریکا از توافقنامه برجام درحال مخابره است،تنهایک دلیل از هزاران دلیلی است که سالها قبل،معمارکبیر انقلاب اسلامی امام راحل، بارها و بارها به مردم اعلام فرمودند و در ادامه نیز، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) درفرمایشات مکرر خود بر بی اعتماد بودن این دولت مستکبر و استعمارگر اشاره فرمودند.


عجیب آن است که علی رغم روشنگری های معظم له، برخی از مسئولین در داخل کشور با استراتژی خنده، به دولتی اعتماد کردند که درطول سال های انقلاب شکوهمند اسلامی،هرگز حتی یک قدم در راستای منافع مردم عزیز ایران اسلامی برنداشته است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده است.


بسیج اساتید غرب استان تهران،ضمن محکوم نمودن اقدام سخیف دولت آمریکا درعهد شکنی، بر لزوم اتخاذ موضعی شفاف،دقیق و هوشیارانه همراه باحفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دولتمردان، تاکید می‌کند..


استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه هم با صدور بیانیه‌ای انزجار و اعتراض خود را نسبت به اقدام سخیفانه و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عهدشکنی و خروج از برجام اعلام کردند.


در بخشی از این بیانیه آمده است: ما استادان، دانشجویان و کارمندان واحد مراغه، همدوش و همصدا با ملت بصیر، فهیم و ولایتمدار ایران با تقبیح اقدام ناشایست دولت آمریکا در متعهد نبودن به برجام با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت قاطع خود را از موضع مدبرانه و هوشیارانه مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای اعلام می‌کنیم و خواستار اتخاذ تدابیر متقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لوای مقام عظمای ولایت و لحاظ منفعت عامه ملت ایران هستیم.


دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال نیز در بیانیه 4 بندی خود که با همراهی تجمع دانشگاه‌های خلخال برگزار شد، حمایت از مواضع صریح مقام عظمای ولایت و مسئولان خدوم در خصوص چهره فریبکارانه آمریکا به جهانیان، پایبندی از دستاوردهای هسته ای را به صراحت اعلام کردند؛ در پایان دانشجویان دانشگاه های خلخال با آتش زدن پرجم آمریکا و لگد مال کردن این پرچم فتنه و شرارت یکبار دیگر انزجار خود از آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را نشان دادند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد هم با برگزاری تجمع اعتراضی، خشم و انزجار خود را نسبت به خروج آمریکا از برجام و یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه ملت شریف ایران اعلام کردند؛ این تجمع با قرائت بیانیه پایان یافت. در قسمتی از این بیانیه آمده است:


اظهارات توهین‌آمیز، بی‌پایه و سخیف رئیس‌جمهور آمریکا، بار دیگر پنجه چدنی استکبار جهانی را از پس دستکش مخملین دولت سابقش نمایان کرد. بی‌اعتنایی به توافق هسته‌ای و خروج از آن، چانه‌زنی مجدد بر سر توان دفاعی و تهدید به اعمال بیشترین سطح تحریم‌ها علیه ملت ایران نشان داد تنش‌ها همچون همیشه از سوی هیأت حاکمه آمریکا بوده و تمام اقدامات ضد استکباری جمهوری اسلامی دفاع از خود در مقابل هجمه‌هاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب