دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1397 - 12:32
جعفر کاشانی:

پرسپولیس با اختلاف 3 گل الجزیره را می‌برد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در دیدار برگشت مقابل الجزیره امارات شاهد بازی برتری از سوی پرسپولیس خواهیم بود و با اختلاف 3 گل برنده خواهیم شد.
کد خبر : 279831

جعفر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس بازی رفت را به الجزیره امارات باخت و می‌توان امیدوار بود که این تیم بتواند نتیجه را جبران و به دور بعدی صعود کند، گفت: «چرا نتواند. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و در آسیا هم این موضوع را ثابت خواهد کرد. نتیجه ای که در بازی رفت رقم خورد را باید جزو حوادث فوتبال دانست و به حساب ضعف پرسپولیس نگذاشت.»


وی ادامه داد: «در بازی رفت شرایط آب و هوایی و شرجی بودن محیط موجب شد تا بازیکنان شایسته پرسپولیس پویایی همیشگی را نداشته باشند و نتوانند نمایش همیشگی‌شان را نمایش دهند. فردا با حمایت هواداران پر شور تیم و با توجه به اینکه در تمرینات پس از مسابقه اشتباهات بازی رفت پیدا شده و بازیکنان به خوبی شیوه شکست رقیب اماراتی را تمرین کرده‌اند، با یک بازی خوب و برتر برای پیروزی وارد زمین می‌شویم و تصور من این است که با اختلاف 2 تا 3 گل برنده این مسابقه خواهیم شد.»


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در بازی رفت هم به نظر می‌رسید نماینده ایران برنده شود اما نماینده امارات بود که برنده شد و با چه اطمینانی از برد پرسپولیس برابر الجزیره در مسابقه برگشت سخن می‌گوید، تصریح کرد: «اگر حریفان را دست‌کم بگیریم همه آنها قدر می‌شوند و در بازی رفت هم الجزیره از همین موضوع استفاده کرد و در دقایقی که بازیکنان ما به خوبی مهاجمان این تیم را مهار نکردند نهایت استفاده را برد و برنده شد. اما در بازی برگشت داستان عوض شده است و پرسپولیس با ارائه یک بازی برتر حریف اماراتی‌اش را شکست می‌دهد و راهی مرحله بعدی مسابقات می‌شود.»


کاشانی در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند علیرضا بیرانوند افت کرده و در بازی رفت هم روی 3 گلی خورد بی‌تقصیر نبود، تاکید کرد: «این جوری نیست که ما وقتی گل می‌خوریم دروازه‌بان تیم را مقصر و دیگر بازیکنان را بی تقصیر بدانیم. این تیم پرسپولیس بود که برابر الجزیره 3 گل خورد. بیرانوند افت نکرده و گلر بسیار خوبی است. او در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و توانایی آن را دارد تا در جام جهانی 2018 روسیه از دروازه ایران برابر تیم‌های بزرگ دنیا حراست کند. بهتر است از سرمایه‌های‌مان حمایت کنیم تا بتوانند در سطح بین‌المللی باعث افتخارمان شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته