دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1397 - 14:48
نائب رئیس فدراسیون کشتی به آنا خبر داد؛

برخورد قاطع کمیته انضباطی با خاطیان

نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با خاطیان مسابقات انتخابی برخورد قاطعی خواهد کرد.
کد خبر : 279595

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مسابقات کشتی انتخابی تیم‌های ملی در دو رشته فرنگی و آزاد طی روزهای گذشته در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها با تصمیم شورای فنی و کادر فنی تیم‌های ملی راهی اردو خواهند شد. اما نکته جالب توجه این مسابقات حواشی بوجود آمده و مخصوصا درگیری برادران عبدولی با کشتی‌گیران دیگر بود که لکه سیاهی بر روند برگزاری این مسابقات گذاشته است.


حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد روند برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی گفت: «مسابقات انتخابی تیم‌های ملی همیشه با شور و هیجان زیادی برگزار می‌شود که این هیجانات باعث می‌شود تا حواشی هم بوجود آید. اما در این دوره هم مانند دوره‌های گذشته نکات مثبت به مراتب بیشتر از نکات منفی بود و شاهد یک رقابت تنگاتنگ و زیبا بین کشتی‌گیران بودیم.»


وی افزود: «این مسابقات با حضور چهره‌هایی چون حسن یزدانی که با قدرت تمام شرکت کرد بسیار تماشایی شد و همچنین حضور کشتی‌گیران باانگیزه و جوان و رقابت‌ آنها با کشتی‌گیران باتجربه برای تصاحب دوبنده تیم ملی نوید یک اینده خوب برای کشتی ایران داد.»


نائب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص حواشی بوجود آمده در کشتی سعید عبدولی با حریفش که باعث کتک‌کاری بین دوطرف شد گفت: «هیچ کس اتفاقاتی که در کشتی عبدولی با حریفش رخ داد را تایید نمی‌کند اما نباید عرصه را آنقدر بر این جوانان تنگ کنیم که آنها را از کشتی گرفتن زده کنیم. این اتفاقات خوشایند کشتی ما نیست و قطعا کمیته انضباطی فدراسیون در اسرع وقت برخورد قاطعی با خاطیان خواهد داشت.»


بنی تمیم در رابطه با غیبت بعضی از ملی‌پوشان سابق در مسابقات انتخابی گفت: «طبق صلاحدید شورای فنی هر کشتی‌گیر عنوان‌داری که نتوانست در این مسابقات شرکت کند باید مدارک پزشکی‌اش را تحویل شورا دهد و در نهایت اعضای شورای فنی هستند که در مورد حضور مجدد این نفرات در اردوهای تیم ملی تصمیم گیری خواهند کرد. اما نکته حائز اهمیت این است که مبنای حضور در تیم ملی شرکت در مسابقه انتخابی است.»


وی در مورد زمان آغاز اردوهای تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد افزود: «تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد از شنبه هفته آینده زیر نظر کادر فنی تمرینات خودشان را آغاز خواهند کرد و سایر اردوهای آنها هم طبق برنامه فدراسیون اجرا خواهد شد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته