دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1397 - 13:59

برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در واحد سمنان

آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.
کد خبر : 279593

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالله خالصی دوست در این مراسم که با حضور اعضای هیأت علمی و خانواده‌هایشان در سالن آمفی‌تئاتر فرزانگان واحد سمنان برگزار شد با توجه بر جایگاه ویژه معلم در جامعه تصریح کرد: «معلمی شغل نیست. بلکه ذوق و هنر است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با استناد به آیات شریف قرآن کریم معلمی را ویژه ذات مقدس خداوند متعال معرفی کرد و گفت: «نقش کلیدی معلمان بعنوان مجریان آموزش و الگوهای اولیه بسیار مهم است. چرا که معلمان، انسان‌سازان نسل بعدی جامعه هستند.»


وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های معلمان و استادان افزود: «بی‌شک جامعه‌ای که حرمت معلم را پاس می‌دارد آهنگ تعالی آن شتاب بیشتری می‌یابد و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می‌شود.»



خالصی دوست خاطرنشان کرد: «جامعه‌ای که قدردان خوبان خود نباشد به مرگ خوبی‌ها و فضیلت‌ها رضایت داده است.»


دبیر هیأت امنای استان سمنان با تاکید بر اینکه نسل امروز جامعه ایران اسلامی نیازمند آن است که ارزش‌های دفاع مقدس را به‌خوبی بشناسد اظهار کرد: «شناساندن ارزش‌ها و هویت بخشی اسلامی به جوانان و نوجوانان نظام اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که بر عهده شما معلمان قرار دارد که معماران اصلی شخصیت جوانان و نوجوانان این مرزوبوم هستید.»


رضا کهساری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم در سخنانی به بیان ویژگی‌های معلمی و اهمیت جایگاه آن در جامعه پرداخت.



شروین سلیمانی از شاعران طنزپرداز کشور نیز میهمان ویژه این مراسم بود که همراه با مقصود پرهیز جوان شاعر و عضو هیأت علمی واحد سمنان به اجرای برنامه پرداختند.



گفت‌وگو و بیان خاطره با تقی دربانیان مؤسس و نخستین رئیس واحد سمنان همراه با تجلیل از استادان پیشکسوتی که در سال‌های آغازین شکل‌گیری این واحد دانشگاهی دارای مسئولیت اجرایی بودند از دیگر بخش‌های این برنامه بود که به همت روابط عمومی این واحد دانشگاهی برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته