دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1397 - 12:40
سردار غلامی در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه تهران:

مسئولین با پذیرش برجام‌های بی‌خاصیت عزت ملت را خدشه دار نکنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مسئولین و دولت قاطعانه مقابل آمریکا بایستند و با پذیرش برجام‌های بی‌خاصیت عزت ملت را در مقابل دشمنان خدشه دار نکنند.
کد خبر : 279422

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سخنران اول پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه بسیج تکلیف مدارانه از سال ۹۲ وارد میدان اقتصاد مقاومتی شد اظهار کرد: امروز بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی طلایه دار است و ما از پنج سال پیش تا کنون به نقش آفرینی پرداخته و روزانه میانگین ۵۰ واحد کوچک تولیدی را تاسیس کرده ایم.


رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج با استفاه از ظرفیت جوانان در سطح کشور توانست نشان دهد که رسیدن به ظرفیت اشتغال فقط با کارمندی محقق نمی‌شود. بسیج توانسته در خط مقدم جنگ اقتصادی به این باور برسد که پیروزی در جنگ اقتصادی بسیار آسان‌تر از جنگ نظامی و دفع خطرات پیرامونی کشور است،


وی افزود: مسئولان باید کمک کنند مردم در جنگ اقتصادی وارد شوند و جوانان و بسیج آماده هستند اقتصاد مقاومتی را در جامعه بگسترانند.


وی ادامه داد: بسیج امروز آماده است تا طعم شیرین دستاوردهای اقتصادی را به گستردگی در جامعه منتشر کند. امروز پرچم ایران در سراسر عالم به اهتزاز درآمده است و در شرایط کنونی که دشمنان مرحله جدید از تهاجم به جمهوری اسلامی را با خروج از برجام بی‌فایده و بی‌خاصیت رقم زده‌اند به مسئولین می‌گوییم در حوزه جنگ اقتصادی ظرفیت‌ها و توانایی‌هایمان برای خلع موفقیت بیش از جنگ نظامی است.


رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: ما در حوزه جنگ اقتصادی که آخرین مرحله جنگ دشمن است و می‌خواهد با توسل به آن، بین مردم و مسئولین اختلاف بیاندازد، توان بالایی داریم.


غلامی تصریح کرد: ملت ما، ملت بزرگی است که در تاریخ خود دفع پیچیده‌ترین جنگ نیابتی را در همسایگی خودش دارد؛ ملتی است که جلوه‌های بی‌بدیلی از افتخار و اقتدار را در خود دارد و همواره یاور و حامی پابرهنگان و مستضعفین عالم بوده است.


وی با بیان اینکه دشمنان با خروج از برجام می‌خواهند وارد فاز جدیدی از فشار علیه جمهوری اسلامی ایران شوند، گفت: ما هرچه که تا به امروز داریم، در پرتوی خط مقاومت، شهادت، خون دادن‌ها و پیروی از مکتب امام حسین (ع) بوده و خواهد بود.


رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان خاطرنشان کرد: توقع داریم در این مقطع حساس، مسئولین محترم قاطعانه در برابر دشمنان بایستند و اجازه ندهند که آنها برجام‌های دیگری را به ما تحمیل کنند تا عزت نظام و مردم خدشه‌دار نشود. اگر برجام موشکی را بپذیریم، با برجام منطقه‌ای چه کنیم؟ بنابراین امیدوارم که مسئولین محترم عزت مردم این سرزمین را باور کنند و نگذارند که توطئه دشمنان اجرایی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته