دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1394 - 12:46

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان در اردوی جهادی + تصاویر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم، اقدام به برگزاری اردوی جهادی در روستای ساتیان از توابع شهرستان ایوان کرد.
کد خبر : 27939

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این اردوی جهادی که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه، می‌کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.


به همین منظور مسئولان دانشگاه در بازدیدی که از محل برگزاری اردوی جهادی داشتند، از نزدیک در جریان فعالیت‌های جهادگران قرار گرفتند.


در این بازدید معاون اداری و مالی واحد ایوان خواستار تداوم این روند شد و برای ارائه هر نوع کمک به دانشجویان جهادگر در رسیدن به اهداف اردو اعلام آمادگی کرد.
















به گفته محمد مرادی، مسئول بسیج دانشجویی واحد ایوان، برنامه‌های آموزشی این اردو که در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان درحال اجرا است، شامل کلاس‌های خیاطی، گلدوزی، حلقه صالحین، کامپیوتر برای بزرگسالان و کلاس‌های آموزش قرآن مجید، احکام، زبان انگلیسی، ریاضی، کامپیوتر و ورزش برای کودکان است.
















مرادی از دیگر اقدامات این گروه جهادی را، بازدید از خانواه‌های بی‌بضاعت و محروم برشمرد و در دیداری که مسئولان دانشگاه از محل برگزاری اردو داشتند، با مطرح کردن مشکلات خانواده‌های محروم روستای ساتیان، خواستار رفع مشکلات آنها شد.


وی همچنین از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی را حضور در مزار شهدای شهرستان، برگزاری ضیافت افطار و اجرای مسابقه پیامکی ذکر کرد.


مسئول بسیج دانشجویی واحد ایوان در پایان از حضور مسئولان واحد و بازدید از فعالیت‌های اردوی جهادی تشکر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته