دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1397 - 14:41
در واحد علی آباد کتول برگزار شد؛

پایان مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان کشور با معرفی نفرات برتر

مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر : 279270

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان کشور از 15 تا 19 اردیبهشت در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 67 شطرنج ‌باز خانم و آقا از 22 استان کشور در رده‌های سنی 50 تا 65 و 65 سال به بالا در محل سالن ورزشی شهید صادقی واحد علی آباد کتول برگزار شد.


در پایان این مسابقات در رده سنی 50 تا 65 سال مردان، ایرج صبا از همدان، حسین ارضی‌پور از بوشهر و امیر نوری از تهران به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. همچنین محمود براتی از اصفهان، فرهاد ترابی از گیلان و بهزاد خوش جمالی از کردستان چهارم تا ششمی این مسابقات را از آن خود کردند.


در رده سنی 65 سال به بالا و در بخش مردان، سید محمدعلی سادات منصوری از گلستان قهرمان شد و عزیزالله صالحی مقدم از تهران، عباس آرمده از اهواز، عبدالرحمن فتاحی از البرز، محمد ابراهیم اثنا عشری و محمد ابراهیم امینی فرد از گلستان نیز مقام دوم تا ششم این مسابقات را کسب کردند.


در بخش بانوان نیز معصومه بیدخوری از استان گلستان در رده سنی 50 تا 65 سال و رقیه شریعتی از خراسان شمالی در رده سنی 65 به بالا، مقام نخست را بدست آورده و مدال طلا را کسب کردند.


به گزارش آنا، افراد شرکت‌کننده در پاییز امسال در مسابقات رپیت یا همان مسابقه سرعتی شطرنج پیشکسوتان کشور که در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب