دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1397 - 13:58

پذیرش مقاله اعضای هیات علمی واحد رامسر در کنگره‌ بین‌المللی دانشگاه تهران

مقالات دو عضو هیأت علمی و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در یازدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران دانشگاه تهران برای چاپ و ارائه مورد پذیرش قرار گرفت.
کد خبر : 279254

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، واحد رامسر با دو مقاله در بخش پر رقابت مهندسی سازه در یازدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران دانشگاه تهران درخشید.


یکی از این مقاله‌ها با عنوان کاربرد الگوریتم بازی فوتبال در بهینه سازی سازه مستخرج از پایان نامه عرفان آتش زمزم به راهنمایی و مشاوره مجید پورامینیان و سمیه پوربخشیان بود؛ مقاله دیگر نیز مقاله مستقلی با عنوان طراحی بهینه شکل سد قوسی ارائه شده از سوی خانم دکتر پوربخشیان بود که در این کنگره حضور فعالی داشتند.


کنگره‌های بین‌المللی مهندسی عمران از مهمترین گردهمایی‌ها و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور در زمینه مهندسی عمران است که در تمامی دوره‌ها مجموعه مقالات ارائه شده در آن از مقالات از نوآوری و کیفیت بالایی برخوردار است و مشتمل بر همایش و کنفرانس عمومی بین‌المللی مهندسان عمران، مجموعه کنفرانس‌های تخصصی جلسات و همایش‌های ویژه تخصصی، کارگاه‌های تخصصی، میزگردها، نمایشگاه، همایش شام کنگره، بازدیدهای علمی و تورهای گردشگری است.


یازدهمین کنگره بین‌المللی مهندسی عمران (11 icce) از هجدهم تا بیستم اردیبهشت ۱۳۹۷ به میزبانی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته