دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

عزیزمحمدی: سازمان لیگ با اتحادیه باشگاه‌ها تعامل ندارد/ پولی از سامانه «6090 »به باشگاه‌ها نرسیده است

رئیس اتحادیه باشگاه های کشور گفت: باشگاه‌های فوتبال در ایران در بحث درآمدزایی در وضعیت خوبی به‌ سر نمی‌برند و باید هر چه زودتر در این خصوص فکری اساسی شود.
کد خبر : 27921

عزیز محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «متاسفانه سازمان لیگ تمایلی به همکاری و تعامل با اتحادیه باشگاه ها ندارد. ما در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کردیم که حاضریم درباره مسائل مختلف از جمله حق پخش تلویزیونی با آنها همکاری کنیم اما مسئولان سازمان لیگ هیچ واکنشی به این نامه نداشتند.»


وی افزود: «متاسفانه باشگاه های کشورمان در بحث درآمدزایی در وضعیت خوبی به سر نمی برند. در حال حاضر حق پخش تلویزیونی از طرف صداوسیما پرداخت نمی شود. از طرف دیگر مشخص نیست چه میزان از مبلغ درآمد تبلیغات محیطی که گفته می شد 160 میلیارد تومان برای دو سال است دریافت و به حساب باشگاه ها واریز شده است. همچنین قرار بود درآمد حاصل از سامانه پیامکی 6090 به حساب باشگاه ها واریز شود اما مدیران باشگاه ها عنوان کرده اند که مبلغی بابت این سامانه پیامکی به آنها پرداخت نشده است.»


رئیس سابق سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چرا در زمان حضور وی در این سازمان زمان برگزاری دربی پایتخت بدون قرعه کشی مشخص می شد؟عنوان کرد: «در حال حاضر هم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر همانند زمان ریاست من در سازمان لیگ انجام می شود و چیزی تغییر نکرده است.»


عزیزمحمدی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «اتحادیه باشگاه ها نمی تواند در امور مربوط به سازمان لیگ دخالت کند و بعضی از انتظارات اتحادیه بی‌جا است. ما زمانی باید پاسخگو باشیم که مسئولیت اجرایی بر عهده ما باشد. ضمن اینکه دولتی بودن بیشتر باشگاه ها باعث شده مدیران آنها به دنبال حق و حقوق این باشگاه ها نباشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته