دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1397 - 09:35
ندا شهسواری :

ماندن در سطح دو اتفاق مثبتی برای بانوان بود/ شانس کم برای کسب مدال در جاکارتا

کاپیتان تیم ملی تنیس روی‌ میز گفت: رقابت در جاکارتا خیلی سخت است و ما شانس کمی برای کسب مدال داریم چرا که حریفان قدرتمندی در آسیا حضور دارند.
کد خبر : 279064

ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی‌ میز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره مسابقات قهرمانی جهان و عملکرد تیم دختران در این مسابقات گفت: مسابقات واقعا سطح خیلی بالایی داشت و تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای اولین بار در دسته دوم مسابقات جهانی رقابت کرد. ما برای اینکه به این دسته برسیم تلاش خیلی زیادی کردیم و همه تمرکزمان را هم بر روی این موضوع گذاشتیم که در این دسته بمانیم. خدا را شکر این اتفاق هم افتاد، تیم ما در این مسابقات ترکیبی از تیم جوانان و باتجربه بود.


وی در مورد حریفانشان در این مسابقات گفت: واقعا حریفان قدرتمندی داشتیم ما فکر می کردیم قبل از این مسابقات کشوری مثل کوبا حریف راحتی باشد اما اینطور نبود و به طور کلی همه کسانی که در گروه ما بودند سطح بالایی داشتند و رقابت با آنها سخت بود. خوشبختانه امسال به دلیل اردوهای زیادی که داشتیم و از طرفی یار تمرینی هم داشتیم توانستیم در این دسته بمانیم. تیم ما در دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان (۲۰۱۶ مالزی) با کسب رتبه ۴۹ به دسته دوم جهانی صعود کرده بود. این اتفاق برای اولین بار افتاد و امیدوارم ادامه داشته باشد.


شهسواری در مورد رنکینگ تیم‌ملی بانوان در این مسابقات گفت: باتوجه به فشردگی رقابت بین تیم‌ها مطمئنا جابه جایی رنکینگ داریم. ما در این مسابقات 134 امتیاز کسب کردیم اما 13 پله سقوط کردیم و به رتبه 49 تنزل پیدا کردیم اما جایی نگرانی نیست چرا که می توانیم دوباره باحضور در مسابقات مختلف این سقوط رنکینگ را جبران کنیم.


کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز درباره برنامه تیم ملی جهت آمادگی برای مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا گفت: ما چند روز دیگر اردوی رسمی مان شروع می شود و استارت کار را می زنم تا مسابقات جاکارتا زمان زیادی دیگر باقی نمانده و این مسابقات برای ما فرصت خوبی شد تا به آمادگی کامل برسیم. رقابت در جاکارتا خیلی سخت است و ما شانس کمی برای کسب مدال داریم چرا که حریفان قدرتمندی در آسیا داریم. البته هنوز قرعه ما مشخص نیست ولی با هر کشوری رقابت کنیم شرایط سخت است.


وی ادامه داد: ما اولین بار است که در بازی های آسیایی به صورت تیمی و دوبل هم شرکت می کنیم. در دوره قبلی من به صورت انفرادی شرکت می کردم. این اتفاق برای من هم مثبت است چون حالا حریفان تمرینی خوبی در ایران دارم. هدف اصلی من این است که بعد از تجربه 2 دوره المپیک که در همان دور اول کنار رفتم، در 2 سال آینده خودم را آماده کنم و به مراحل بالاتری در المپیک 2020 برسم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته