دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 15:40

تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم

مراسم تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم همراه کارگاه آسیب‌شناسی دینی با شرکت هیات رئیسه و استادان هیات علمی برگزار شد.
کد خبر : 279021

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس واحد جهرم در این نشست با توجه به رحلت امام جمعه شیراز، علما و دانشمندان را استوانه های خلوص و پاکی در جامعه برشمرد و از همگان خواست تا با خلوص نیت در راه تعلیم و تعلم گام بردارند.


دکتر سید کوروش سرورزاده با مروری بر برنامه های اجرایی سال گذشته، برنامه های اجرایی برای کاهش هزینه های حقوق و دستمزد، طرح سرمایه گذاری در صنعت سورتینگ و بسته بندی میوه در منطقه ویژه اقتصادی با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی و اجاره 15ساله باغ را از عمده برنامه های سال 97 این واحد دانشگاهی خواند.


وی گفت: «واحد جهرم علاوه بر این طرح ها در حال بررسی تقاضای پادگان شهید دستغیب برای خرید سایت آموزشی المهدی(عج) است که بتواند بر مشکلات مالی خود فائق آید.»


دکتر مجیدرضا کریمی معاون اداری مالی واحد جهرم هم به تشریح طرح بازنشستگی کارکنان و اساتید به منظور کاهش هزینه های جاری پرداخت و در پایان کارگاه آسیب شناسی دینی از سوی حجت الاسلام والمسلمین نصرالله میمنه از استادان گروه معارف تدریس شد.





انتهای پیام/

برچسب ها: کارگاه واحد جهرم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته