دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 15:55
در نشست هم‌اندیشی توسعه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح شد؛

هم‌دلی و هم‌افزایی عامل کسب دستاوردهای ارزشمند

نخستین نشست هم‌اندیشی توسعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با هدف توسعه علمی، فرهنگی، پژوهشی و اعتلای همه جانبه دانشگاه با حضور مسئولان و اعضای هیات علمی واحدهای استان برگزار شد.
کد خبر : 279001

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این نشست ابراز امیدواری کرد در این حرکت جهادی همه دانشجویان، کارکنان، استادان و دانش آموختگان دانشگاه مشارکت داشته باشند.


حبیب الله نخعی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با قدردانی از حضور اعضای هیات علمی و مسئولان واحدهای دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: این نشست با پیگیری و ابتکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می‌شود و مهم‌ترین هدف آن بهره‌برداری از خرد جمعی و استفاده از پتانسیل‌ها برای توسعه دانشگاه است.»


حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه هم نیز برگزاری این هم‌اندیشی را فرصت خوبی برای بهره‌برداری از نظرها و اندیشه‌های استادان دانست و گفت باید به دقت برای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاهیان عمل کنیم.


وی افزود: «باید سعی کنیم در خود تحول به وجود آوریم چرا که لازمه یک انسان مسلمان تحول است.»


در این نشست صمیمانه اعضای هیات علمی و مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایده‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مقرر شد برای پیگیری بیشتر و حصول نتیجه در هرکدام از واحدهای دانشگاهی کارگروه‌های ویژه توسعه فعال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته