دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1397 - 10:36
دهقان در گفت‌وگو با آنا:

فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد

طراح طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» گفت: فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد.
کد خبر : 278963

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» اظهار کرد: جلسات پر حجمی با قوه قضاییه و شورای نگهبان برگزار شده و این جلسات همچنان ادامه دارد.


وی تاکید کرد: فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد و بعد از تصویب در مجلس، همه مسئولان از آن حمایت خواهند کرد.


به گفته دهقان این طرح شامل همه مدیران کشور از ابتدای انقلاب تاکنون می‌شود، اما به دلیل ملاحظه‌ای که وجود دارد، مدیران کشور دو لایه شده‌اند، یکی مدیران ارشد، رؤسای قوا و معاونین آنها، وزرا و معاونین وزرا، استانداران و معاونین استانداران و شهرداران مراکز استان‌ها و معاونین آنهاست.


این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مقدمه این است که 4 مرجع ما در این طرح پیش‌بینی کرده‌ایم، یکی دادستان‌های مراکز استان‌ها که به‌طور طبیعی مدعی‌العموم هستند و باید این مسائل را تعقیب کنند، یکی رؤسای دفاتر بازرسی استان‌ها، یکی هم مدیران کل اطلاعات استان‌ها و یکی هم رؤسای اطلاعات سپاه در استان‌ها که شامل 4 مرجع در هر استان می‌شود، اینها بالاخره پوشش اطلاعاتی و رصد دارند و مطلع هستند، اگر اینها گفتند که فلان نماینده مجلس، مدیرکل، معاون شهردار و یا شهردار، اموال نامشروعی کسب کرده، آن را به هیأت اعلام می‌کنند، اما علنی اعلام نمی‌شود و هیئت بررسی می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته