دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 13:38
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خبر داد؛

مدارک دانشجویان واحدهای علمی‌کاربردی در شرف تعطیلی، صادر می‌شود

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از ابلاغ اسامی مراکز دولتی که فعالیت آنها در مهر 97 متوقف خواهد شد توسط شورای عالی اداری به این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 278910

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست سراسری روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان لرستان با توجه به شعار سال گفت: یکی از مهمترین محورهای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی مهارت و کیفیت نیروی انسانی در فرایند تولید است. از این رو دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی نظام آموزش مهارتی در کشور نقش مهمی را پیش خود دارد.


وی در ادامه با اشاره به طرح مسائلی پیرامون ادغام دو دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: به هیچ وجه ادغام این دو دانشگاه مطرح نبوده و در دستور کار نیست. امید در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کیفیت‌بخشی و ماموریت‌گرایی به عنوان خط مشی جدی دانشگاه در سال جدید دنبال خواهد شد.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی در‌خصوص تعطیلی مراکز دولتی هم گفت: اخیرا از سوی شورای عالی اداری اسامی مراکز دولتی که فعالیت آنها در مهر 97 متوقف خواهد شد به ما ابلاغ شده است و تاکید کرد: دانشجویان این مراکز هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند که مسئولیت فارغ‌التحصیلی و صدور دانشنامه آنان از سوی این دانشگاه انجام خواهد شد.


وی بیان کرد: یکی از اهداف دانشگاه ایجاد مراکز نوآوری و رشد بود که سرعت گرفته است و در این راستا نیز طی روز گذشته مجوز 10 مرکز کارآفرینی امضا شد که ارتقا آن در کل کشور به همت استان‌ها بستگی دارد و هدف بعدی ما این است که هیچ دانشگاهی فاقد مرکز رشد و فناوری نباشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب