دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1397 - 09:20
معاون فرهنگی و دانشجویی واحد زاهدان در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد؛

لزوم شبکه‌سازی دانشجویان با رویکرد تقریبی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بر لزوم شبکه‌سازی دانشجویان با رویکرد تقریبی تأکید کرد.
کد خبر : 278903

محمدرضا زاهد شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به اینکه سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نهایی تدوین و ابلاغ قرار دارد، اظهار کرد: «اگر با توجه به این سند راهبردی، ریل گذاری صحیحی صورت گیرد و این سند با توجه به اقتضائات بومی کشور به اجرا درآید و پیاده شدن و نظارت بر آن نیز مورد غفلت واقع نشود، بیش از 90 درصد نیازهای فکری و فرهنگی پوشش داده می‌شود.»


وی در پاسخ به پرسشی درباره مهم ترین برنامه‌های فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان گفت: «یکی از اشتباهاتی که گاهی رخ می‌هد، تعریف استان سیستان و بلوچستان در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی است؛ در استان ما فقط مرزبندی انقلابی بودن وجود دارد. خوشبختانه همه مردم استان انقلابی هستند و پایبند به آرمان‌های نظام.»


وی افزود: «اولویت دانشگاه آزاد اسلامی استان مقوله تقریب است و سند بالادستی نیز تأکیدات رهبری معظم انقلاب است. خوشبختانه این رویکرد با حمایت و استقبال دانشگاهیان مواجه شده است. نمونه بارز آن بررسی قیام عاشورا از منظر اهل سنت است که در سطح ملی نیز مطرح شده است و علما و دانشگاهیان اهل سنت با سخنرانی و مقالات خود به این حوزه وارد شده‌اند.»


نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل های سیاسی اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: «شبکه سازی دانشجویان با نگاه و رویکرد تقریبی مهم ترین اولویت ما در سال 97 است. زیرا به فرموده رهبری در مقابل جبهه استکبار باید جبهه فرهنگی تشکیل دهیم. برنامه‌های قرآنی می‌تواند مهم ترین اقدام وحدت آفرین باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته