دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان:

واحد زاهدان با سازمان اسناد و کتابخانه استان سیستان و بلوچستان تفاهمنامه امضا می‌کند

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس سازمان اسناد و کتابخانه این استان با توجه به اهمیت همکاری و همراهی سازمان‌ها، از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این دو سازمان خبر داد.
کد خبر : 27885

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان، همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی مشترک در طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک را از جمله فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه‌ همکاری با سازمان اسناد و کتابخانه استان برشمرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه راه‌اندازی غرفه‌های تبلیغاتی می‌تواند یکی از راهکارها در راستای آگاهی استادان و دانشجویان از فعالیت‌های سازمان اسناد و کتابخانه استان در این واحد دانشگاهی باشد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‎ها و پتانسیل‌های موجود، همکاری‎های مشترک میان این واحد دانشگاهی و سازمان اسناد و کتابخانه استان ضروری است.


این مسئول افزود: در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی ماندگار در استان و انجام برنامه‌های مشترک در حوزه فرهنگ و پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه‌ها می‌تواند همراهی مناسب برای دانشگاه‌های کشور باشد.


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌های استان سیستان و بلوچستان هم در این دیدار از برگزاری مراسم‌ متعدد برای معرفی آثار شاعران و نویسندگان و استادان استان در این سازمان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 100 هزار عنوان مجله، نشریه و مقالات در سازمان اسناد استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شده‌ است.


قاسم سیاسر با بیان اینکه مرکز اسناد و کتابخانه‌های استان در 30 خرداد سال 1372 تاسیس شده است، گفت: این سازمان رتبه دوم مجهزترین و غنی‌ترین آرشیو و کتابخانه در کشور را دارد و آمادگی خود را در راستای حمایت از افراد فرهیخته استان اعلام می‌کند.


این مسئول افزود: سازمان اسناد موظف است به قشر فرهیخته و استادان دانشگاه‌ها خدمت‌رسانی کند و آمادگی لازم را دارد تا کتب و اسناد گردآوری شده را در اختیار افرادی که به این منابع نیاز دارند، بگذارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته