دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 09:55
نظرپور در آیین معارفه مدیرکل امور اداری اعلام کرد:

خرید کالای با کیفیت ایرانی، اولویت وزارت علوم و دانشگاه‌ها در تامین تجهیزات اداری

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به نامگذاری «سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: درتامین نیاز تجهیزات و ملزومات اداری وزارت علوم و دانشگاهها خرید کالای با کیفیت ایرانی به عنوان یک اولویت است.
کد خبر : 278841

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدتقی نظرپور در آیین تکریم مهندس عبدالحسینی و معارفه دکتر خراسانی، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی از بخش امور اداری به عنوان قلب تپنده یک سازمان یاد کرد و گفت: هرگونه موفقیت و تحقق اهداف یک سازمان در انجام ماموریت‌های مربوطه به عملکرد امور اداری وابسته است.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، رسیدگی به امور کارکنان و وضعیت معشیت آنان با رعایت قوانین، بهره‌برداری از فناوری‌های نوین، شفاف‌سازی قراردادها و مناقصات و نیز تکریم ارباب رجوع را اولویت‌های این معاونت نام برد.


وی تعیین تعداد نیروی انسانی هر مجموعه براساس ماموریت‌ها و وظایف، فراهم کردن امکان پاسخگویی به درخواست‌های ارباب رجوع با حداقل مراجعه حضوری و استفاده از برنامه‌های رایانه‌ای به جای کاغذ را از دیگر برنامه‌های کاری معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد.


نظرپور بر ایجاد نظام تشویق کارکنان در وزارت علوم تاکید کرد و گفت: کارکنان باید متناسب با فعالیت و خدمت شایسته خود مورد تشویق قرار بگیرند.


اباصلت خراسانی، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم گفت: ساماندهی نیروی انسانی ستاد وزارت علوم متناسب با شأن افراد، ارزیابی عملکرد صحیح و علمی، آموزش مستمر ضمن خدمت به کارکنان و ایجاد نظام جبران خدمت و حفظ نیروی انسانی از اولویت‌هایی است که اداره کل امور اداری برای خود در نظر خواهد گرفت.


محمد عبدالحسینی مدیرکل سابق امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم نیز در این آیین گفت: ساماندهی نیروی انسانی، تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان دارای آزمون ادواری ستاد و دانشگاه‌ها، تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان پیمانی، ساماندهی وضعیت نقلیه، اختصاص تنخواه به ادارات و معاونت‌ها برای تسهیل امور و واگذاری خودروهای مازاد را از جمله فعالیت‌های خود در اداره کل امور اداری و پشتیبانی در مدت زمان یک سال تصدی مسئولیت خود در این حوزه اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته