دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

به رسمیت نشناختن اسرائیل از سوی شاگرد اسفندیاری‌فر در مسابقات کشتی فرنگی اسپانیا

قهرمان کشتی جهان که در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی بزرگسالان «گرند پری» مادرید در کشور اسپانیا شرکت کرده بود، در برابر کشتی‌گیر رژیم غاصب صهیونیستی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه نشد.
کد خبر : 27884

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سامان عبدولی که به همراه تیم کشتی فرنگی بزرگسالان فنی مهندسی پدیده دوکوهه اندیمشک که به عنوان تنها نماینده استان خوزستان و جمهوری اسلامی ایران عازم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان «گرند پری» مادرید در کشور اسپانیا شرکت کرده بود، در برابر کشتی‌گیر رژیم غاصب صهیونیستی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه نشد.


این تیم را مهرزاد اسفندیاری‌فر به عنوان سرمربی و مهرداد اسفندیاری‌فر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک مربیگری می‌کرد، که به دلیل حضور سعید عبدولی، عبدالمحمد پاپی و مهدی زیدوند در اردوی تیم ملی نتوانست با تمام قدرت در این دوره شرکت کند، اما در مجموع تیمی عنوان چهارمی را از آن خود کرد.


در این مسابقات در وزن های ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم به ترتیب مجتبی کریم‌فر با شکست کشتی‌گیر ارمنستانی و مسعود نعمت چکانی نیز با پشت سر گذاشتن رقیب کره‌ای خود به مدال طلا رسیدند. مهدی هدایی نیز در فینال وزن ۸۰ کیلوگرم با شکست مقابل کشتی‌گیر ارمنستانی به مدال نقره دست یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته