دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 14:10
جروزالم‌پست:

ایران به‌وسیله مقاومت اسلامی نجباء انتقام T4 را از رژیم صهیونیستی می‌گیرد

یک روزنامه صهیونیست در بررسی گزینه‌های جمهوری اسلامی برای انتقام‌گیری از حمله اخیر رژیم صهیونیستی، اقدام مقاومت اسلامی نجباء را در پاسخگویی به این تجاوز محتمل ارزیابی کرد.
کد خبر : 278838

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در گزارشی به بررسی گزینه‌های احتمالی جمهوری اسلامی ایران برای انتقام‌گیری از حمله اخیر اسرائیل به پایگاه هوایی T4 در سوریه پرداخت.


این منبع اسرائیلی در وهله نخست این گمانه را محتمل‌تر دانسته است که ایران به‌طور مستقیم به‌وسیله نیروهای سپاه پاسداران یا غیرمستقیم مقابله به مثل کند.


جروزالم‌پست با بیان اینکه شاید تهران بنا بر مصالحی نخواهد به‌طور مستقیم دست به‌کار شود یا ترجیح دهد نیروهای حزب‌الله لبنان را وارد عمل نکند، افزود: «گزینه دیگر ایران برای پاسخگویی، استفاده از گروه‌های شیعی با حمایت سپاه قدس است، به‌عنوان نمونه مقاومت اسلامی نجباء که در جنگ داخلی سوریه نیز حضور فعال داشته است.»


این منبع صهیونیستی با یادآوری اعلام چند ماه قبل مقاومت اسلامی نجباء درباره تشکیل تیپ آزادسازی جولان، تصریح کرد: «ارتفاعات جولان برای رژیم صهیونیستی از اهمیتی راهبردی برخوردار است و تل‌آویو بارها به ایران و شبه‌نظامیان در حمایت سپاه پاسداران هشدار داده است که از تلاش برای محاصره آن بر حذر باشند.


روزنامه جروزالم‌پست در توضیح این گمانه‌زنی که ایران با کمک گروه‌های مقاومت درصدد انتقام‌گیری از رژیم صهیونیستی است، نوشت: «بعید نیست ایران برای این هدف، پهپادهای پیشرفته و موشک‌های سنگین از قبیل فاتح 110 را در اختیار شبه‌نظامیان شیعه قرار دهد.»











انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته