دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1397 - 11:25

تحریم انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان توسط خبرنگاران

صبح امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد اما اجازه ورود به خبرنگاران داده نشد از همین رو خبرنگاران هم این انتخابات را تحریم و در مجمع حضور پیدا نکردند.
کد خبر : 278589

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان صبح امروز دوشنبه 18 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. ریاست مجمع را محمدرضا داورزنی بر عهد دارد و شاهرخ شهنازی نیز نماینده کمیته ملی المپیک است.


برای ریاست فدراسیون تیر و کمان بعد از انصراف سه کاندیدا در روزهای گذشته، 5 نامزد به نام های محسن باقریان فرح آبادی، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار، منصور عبدی و احمد ارشدی احمد ارشدی با هم رقابت کردند که پیش از آغاز مجمع احمد ارشدی یکی دیگر از کاندیداها انصراف داد. تا در نهایت انتخابات تیر و کمان با 4 کاندیدای باقی مانده آغاز شود.


برخلاف رسم همیشه که مجامع انتخاباتی با حضور خبرنگاران برگزار می شد، این بار از ورود اهالی رسانه به مجمع جلوگیری شد. محمدرضا داورزنی رئیس مجمع به دلایلی نامعلوم دستور داد که هیچ خبرنگاری حق حضور در جلسه را ندارد!


بعد از گذشت یک ساعت از آغاز مجمع، با دستور داورزنی مجوز حضور خبرنگاران در مجمع صادر شد اما خبرنگاران در اعتراض به این تصمیم عجیب وغیرمنطقی از حضور در سالن انتخابات خودداری کرده و آن را تحریم کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته